Com simular INL / DNL de Dac

S

snoop835

Guest
Hola mestres per aquí! Sóc nou en el disseny analògic de senyal mixta. Pel que sé, a la simulació de INL / DNL, ​​que d'entrada una rampa de voltatge i connecti la sortida de ADC al CAD IDEAL. Per tant, comparar amb IDEAL sortida del ADC i mesurar INL / DNL. Però hem de mesurar cada pas per obtenir INLmax i DNLmax. Si tenim 8 bits = 256 passos. Estic en el correcte? El problema és que aquest mètode és tediós i lent ja que cal mesurar tots els passos per obtenir INLmax / DNLmax. He llegit algunes revistes sobre el disseny de ADC. El que van fer va ser córrer la simulació SPICE i la sortida s'importa en MATLAB per generar INL / DNL i algunes quantitats relacionades. Però mai s'explica en detalls com faran això. Espero que els mestres per aquí em pot donar una mica de llum sobre això. Necessito saber els detalls dels procediments o hi ha alguna referència? ¡Salut!

He llegit el fòrum esmentat. Però necessito més informació sobre com importar arxius de sortida de la simulació de SPICE en MATLAB i generar INL / DNL codi.

utilitzar HSPICE caixa d'eines per a transferir dades d'arxiu d'espècies sim a matlab, o l'ús. pixes en HSPICE per obtenir el codi directely. vostè pot buscar en el lloc web de Maxim, hi ha un excel · lent programa de matlab que es pot analitzar i INL DNL amb entrada el pecat d'ona. I no hi ha un document es descriu l'algorisme. veure el fitxer adjunt.

Hola switcap, "ús HSPICE caixa d'eines per a transferir dades d'arxiu d'espècies sim de Matlab, o l'ús. Meas en HSPICE per obtenir el codi directely. vostè pot buscar en el lloc web de Maxim, hi ha un excel · lent programa de matlab que es pot analitzar i INL DNL Gràcies a l'entrada d'ona pecat 'per l'ajuda. Vaig a tractar de la seva suggeriment. Em podria dir específicament que el document a la pàgina web maxim'x? aplaudiments

Crec que si el procés no és compatible amb la simulació Monte Carlo, INL / DNL de l'ADC seria molt bo, això no vol dir res. No estic segur si estic en el correcte.

Puc utilitzar un senyal de freqüència baixa la rampa d'entrada com de l'ADC després de rebre les dades, simular per matlab programm

INL / DNL és part important ADC, de manera que l'aprenentatge INL i DNL és knoeloge en ADC

Per avaluar l'impacte del finit-dc guany de la opamps, canviar les no linealitats en el INL-DNL, per exemple, no es necessiten models de desigualtat / Monte Carlo. Bupesh

Benvolgut Swicap, Com utilitzar. Meas en HSPICE per obtenir el codi directely? ¿Podria proporcionar informació detallada o un exemple? Gràcies per endavant, Jim

Això és correcte - que cal fer simulacions de Monte Carlo per tal d'aconseguir veritables INL / DNL [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 3 minuts: [/color] [/size] Algú sap sobre els models de desigualtat en el kit de disseny de TSMC 90 nm? És fiable?

Tinc algun temps en el disseny de ADC, com el que jo sé, el paràmetre de mesurament de ADC necessita matlab

moltes gràcies, ara el disseny d'un DAC de 8 bits, a la recerca d'un mètode de prova

Hola jo faig servir "espècies explorador", que pot exportar dades en espècies. Txt i es pot carregar a matlab, és molt convenient. Espero que va ajudar o

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back