com resoldre el problema del rellotge inferir

A

alekhyahetl

Guest
hola .... sóc nou en Verilog, jo volia saber el que s'infereix clk ??????... que estic rebent d'advertència com ("S'ha trobat el rellotge inferir nivell superior | clk amb 40.00ns període d'un rellotge definida per l'usuari han de ser declarats en l'objecte." p: clk ") pot algun de vostès m'expliqui sobre aquest ....... ..

hola .... sóc nou en Verilog, jo volia saber el que s'infereix clk ??????... que estic rebent d'advertència com ("S'ha trobat el rellotge inferir nivell superior | clk amb 40.00ns període d'un rellotge definida per l'usuari han de ser declarats en l'objecte." p: clk ") pot algun de vostès m'expliqui sobre aquest ....... ..
Tinc el mateix error en el disseny VHDL amb Synplify Pro tova: Es troba inferir superior del rellotge | clk amb 10.00ns període d'un rellotge definida per l'usuari han de ser declarats en l'objecte. "p: clk" Sabia vostè arreglar el seu passat error? Salutacions, Dayne

hola Dayne ......... i no ha resolt aquest problema ... es o fixar THT ??????... si és així si us plau, digui

Crec que no és un problema .. és només una advertència. i crec que el disseny estarà bé .. depèn de la forma en què el disseny del seu disseny ..

ja .... s'està mostrant com una advertència i no hi ha cap problema amb el disseny, jo volia saber la raó, que l'alerta ........ o pot explicar em pls

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back