Com puc dissenyar un circuit de tret amb tiristors ... plz ajuda

N

nightmare2x2x

Guest
Com puc dissenyar un circuit de tret amb tiristors que dóna l'activació de la meva? : Cry: Vull dissenyar un circuit simple ... Qualsevol ajuda! Gràcies

No estic segur, el que vols dir. Un tiristor es pot utilitzar en un generador de tret de funcionament lliure (per exemple, per a un estroboscopi). Un diac o un díode Zener (en el cas d'un tiristor de porta sensible) està disparant el tiristor, quan la tensió del condensador d'emmagatzematge arriba al llindar definit.

vaig veure els diferents tipus de circuits de porta, hi ha senyals de corrent continu, altern i de pols. hm la majoria d'ells són complicats em refereixo puc implementar i dissenyar el meu propi circuit (crear un circuit) que s'utilitza per generar senyals de tret de SCR

Vostè ha de tractar de ser més clar. Com Vols disparar el tiristor, per exemple, control de l'angle de fase, encès / apagat? Hi ha diversos aspectes involucrats en el disseny del circuit de tret, l'aïllament, per exemple (possiblement pels transformadors de tret), la generació d'altes corrents de tret (per tiristors grans) amb font d'alimentació limitada, possiblement zero de detecció d'encreuament i la generació d'oportunitat per al control de l'angle de fase, el moment de canviar d'ona completa .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back