Com inversa d'una matriu dispersa de grans dimensions?

H

hamidrezakarami

Guest
Hola a tots tinc una gran matriu. (7000 X 7000) és matriu dispersa. Vull inversa que per a 1000 els temps, però és molt de temps. i saps el que vull fer, si us plau, ajudeu-me.

hi aersoy Puc utilitzar MATLAB ara, però puc utilitzar Fortran90 o 95.

ho sento no sé els detalls de la matriu de maneig ampli en matlab que he sentit que pot ser resolt per MATLAB abans que jo només volia donar-li una idea d'investigar m'agradaria poder ajudar-te

¿Té vostè alguna idea sobre el meu problema d'altra compilador com Fortran?

matriu (7000 x 7000) i la inversa de 1000 vegades! Quin és el problema físic darrere d'això? No puc imaginar ... Crec matrius disperses s'emmagatzemen utilitzant només les posicions uns, did o tractar d'obtenir l'ús de la mateixa?

Quina aplicació requereix aquesta tasca exigent? A més, has intentat utilitzar Matlab i obtenir una mesura de quant temps pren per obtenir la inversa una vegada? :) Si no és massa dolent, llavors vostè pot seguir endavant. No obstant això, és possible que també vulgui comprovar amb receptes numèriques o fins i tot algorismes de Matlab per les tècniques d'inversió de matriu dispersa que podrien ser útils per reduir la complexitat. cedance.

hola freinds he de resoldre una equació matricial no lineal en el domini de la freqüència pel mètode de Newton. La matriu de Jacobi en el meu problema és de 7000 X 7000. És escàs i el bloc diagonal, però necessito l'invers. Gràcies.

Crec que probablement fa servir Matlab codi de matriu escassa tècniques que es troben en els "Numerical Recipes" llibres. Així que no estic segur que guanyarà cap millor precisió en el propi càlcul d'escriure el seu propi programa. Estic segur que hi haurà una mica de sobrecàrrega en aquest càlcul mitjançant l'execució de Matlab en lloc d'executar el seu propi programa des d'una línia d'ordres, per exemple. Em permeto suggerir que vostè intenti Matlab, Octave o fins i tot el clon linux i veure el que el temps de càlcul és en realitat. Salutacions cordials, V_c

freinds estimada, tens altres idees per resoldre equacions no lineals de matriu? gràcies.

Una tècnica molt poderosa és el "Mètode Gradient Conjugat" que s'utilitza en les zones differenet de la ciència, al camp Electromagnetisme que sigui utilitzat durant molts anys i un llibre complet, escrit Mètode de moment usant CGM (per Tapan K. Sarkar) per la forma 7000 * 7000 matriu no és tan gran en aplicacions pràctiques. de la ciència (el més probable en EM!)

i acaba de calcular els vectors eigen per a un 7000 + sq matriu en matlab. (No és exactament la mateixa que la inversió, però prop). ens va portar uns 25 minuts en un thinkpad X300 accions (Vista de 32 bits)

Gran guia allà, la qual cosa serà un recurs útil per people.Have va fer aquesta enganxosa. i gràcies per les instruccions especials! Em sembla però tenir alguns problemes. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 11:23 ---------- Previous post estava en 11:22 ---------- [/SIZE] [/COLOR] És bo veure que la informació, m'agrada molt compartir això, aquesta base de dades realment ajuda, Gràcies per la informació. [Url = http://www.flashpapers.com] Llibre terme d'ordre personalitzat [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back