V
vbdev
Guest
Hola, he utilitzat PAL i GAL abans de circuits integrats. Però CPLDs són nous per a mi. Estic intentant estudiar aquests dispositius, el HDL i el procés de programació. De moment, estic confós amb els passadors de rellotge GCLK en CPLD. Alguns tenen un rellotge, mentre que alguns tenen 2 rellotges. En el meu disseny, no necessito freqüència de rellotge. No obstant això, el 3 octal tipus D flip-flop es necessita un gran impuls d'anar RELLOTGE. Les dades d'entrada és al dispositiu de transició de rellotge de baixa a alta. Si aquests passadors de rellotge ser el mateix que els passadors GCLK1 / 2? Els tres tancaments s'asseguri la informació de 4bit en els seus respectius rellotges d'activació. Aquestes dades s'alimenten a les entrades paral · leles de forma paral · lela als registres de desplaçament en sèrie. Llavors la meva microcontrolador es tiri aquestes dades en sèrie. Així que si us plau aclareixi el meu problema del rellotge. Si és possible suggerir el CPLD que es pot utilitzar per a aquest disseny. Gràcies