Com es pot transmetre de A / V a 2 klm?

H

Hayssam

Guest
tinc un emissor de vídeo estàndard pot transmetre les meves A / V a 150 m de com disminuir el senyal per poder transmetre de major abast fins a 1 klm?

Hola, sóc relativament nou en A / V i microones, però crec que hi ha dues opcions: 1. Construir un amplificador extern de RF per a la longitud d'ona / freqüència del seu sistema i l'ús d'una antena estàndard (com el que vostè ja està usant. Aquest és un problema, requereix d'energia, i és probablement whereevr il.legals que són, ja que A / V són els remitents generalment es venen amb la potència de sortida més alta que se'ls permeti (10 MW). 2. Comprar / Construir un 'gran' de l'antena. Com la majoria de les antenes utilitzades en Wirelss sistemes de A / V té un guany màxima d'uns 5 dBi, es podria construir una antena direccional ( com els que poden Pringle els de la xarxa utilitzada per 802.11x), aquests poden tenir guanys de fins a 17dBi, i són direccionals. Així que vostè pot aconseguir el seu rang sense infringir la llei. Com ja he dit, no estic de cap manera un expert: (BuriedCode

Hayssam, Està utilitzant la càmera sense fils de 1,2 GHz?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back