com enviar sms usant SIM mòbil sense utilitzar

E

ehsanelahimirza

Guest
hola a tots vull saber sobre els lectors de SIM maquinari es pot utilitzar és a dir, no vull utilitzar el meu mòbil en projecte però que es pot utilitzar les seves pròpies lectors construïts i microcontroladors. ¿Hi ha alguna manera d'utilitzar directament la interfície microcontrolador de la targeta SIM qualsevol llibre relacionat amb aquests temes gràcies per endavant

U necessitat mòdul GSM per això. es tracta d'un maquinari complet. però les seves parts separades que serà millor si o ús mòbil

laboratoris dancom al Pakistan han preparat un mòdul GSM de PKR per valor de $ 1100-70000 ........ si vols aquest o pot posar-se en contacte amb mi ...............

Senyor, estic planejant fer FER UN PROJECTE QUE IMPLICA CONÈIXER LA POSICIÓ DEL MEU ROBOT i enviar el missatge al telèfon mòbil. HI HAURÀ UN TELÈFON CEL.LULAR EN MI BOT. SEMPRE QUE NECESSITO LA POSICIÓ DE LA NECESSITAT DE ROBOT QUE va enviar un missatge al número de mòbil ESPECÍFICA. COM HE VIST LA SEVA CONTACTE EN UN FÒRUM em vaig sentir com POSAR EN CONTACTE AMB VOSTÈ. De fet, em vol al que serà la sortida del mòdul GPS li estaria donant i quin serà el seu cost? Com puc descodificar la sortida del mòdul GPS i una interfície per al mòbil perquè jo pugui enviar el missatge? si vostè em pot ajudar de qualsevol manera, si us plau respongui a aquest senyor mail? Vull saber les especificacions del mòdul GPS? respecte, sai manoj p saimanojp (at) ieee.org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back