Com desactivar Auto Apagar UPS?

T

TOMIN333

Guest
Hola a tots, tinc una clau WEP sorgeixen 500VA UPS per a PC, que generalment s'utilitzen per el meu pc. Però moltes vegades vull que es carregui el carregador del meu mòbil a través de la xarxa elèctrica quan no està disponible. Però el problema és, quan la càrrega és molt baixa, el UPS s'apaga automàticament després d'uns segons (des arrencada en fred). Té algun sothat idees que poden modificar les peces per treballar en buit. Si us plau, deme alguns comentaris positius Gràcies .. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 16:19 ---------- Post anterior va ser a les 15:35 ---------- [/size] [/color] Si us plau, em expliqui el funcionament de la càrrega no tancada a la UPS. Puc modificar aquest sistema pels canvis del circuit?

Però tots els circuits de la idea pot ser diferent (utilitzat en detecció de corrent) pel que es necessita per als seus circuits

@ Thannara123, Gràcies pel teu comentari. Però pot vostè explicar un circuit de la mostra .. és la relacionada amb la principal de la IC?

Una altra opció és, simplement obriu el SAI (si el període de garantia ha acabat) i prendre els 12V dels terminals de la bateria. Ara, el connecta a un regulador de 5V a dir 7805 i connectar la seva sortida a un punt de càrrega mòbil, amb la polaritat correcta. (Més algunes modificacions en el circuit de càrrega pot ser necessària, per exemple, una resistència en sèrie ... qualsevol manera, crec que aquest mètode és millor perquè sense necessitat d'encendre el SAI) De totes maneres, l'espera de experts en la resposta, ja que aquesta és només la meva opinió.

mira l'enllaç [url = http://sound.westhost.com/project40.htm] Load Sensing interruptor automàtic [/url]

Per començar no hi ha sentit per observar l'interior de la UPS. El plat principal es pot escriure el que forma de desconnectar maleït "mode verd". Així com va fer en el meu Ippon 800, és necessari perquè això mossegar una resistència.

Benvolguts experts, que també es necessita la mateixa ajuda. En la meva UPS PROLINK, que s'apagarà després de 40 segons sense càrrega. Encara que tingui una bombeta normal, fins i tot es va a fora. He fet això abans amb un altre UPS. El que he fet, al circuit que es necessita una mostra de la cap a fora lloc i puc canviar el valor de la resistència. Però en aquest SAI PROLINK, hi ha dues mostres que prenen de la sortida lloc. Des de les terminals en viu i neutre. Així que he fet el canvi de valor de la resistència, però bé no. Aquests valors de resistència són de 2 M Ohm cadascun. Si vols puc enviar-les també de la placa de circuit. Pls m'ajudi a desactivar aquesta càrrega no es talli.

És potser una UPS basats en SMPS. Fonts d'alimentació no funcionar adequadament sense una càrrega mínima, per exemple, problemes en el bucle de realimentació, l'inductor, etc sense càrrega mínima. Per tant, el SAI pot apagar automàticament per protegir-se. Nalin74, algunes fotos seria d'ajuda. Llavors, es pot entendre millor.

@ Nalin74, si us plau enviar les imatges .. ens ajudarà a una millor comprensió dels elements del circuit que vostè ha esmentat.

És potser una UPS basats en SMPS. Fonts d'alimentació no funcionar adequadament sense una càrrega mínima, per exemple, problemes en el bucle de realimentació, l'inductor, etc sense càrrega mínima. Per tant, el SAI pot apagar automàticament per protegir-se. Nalin74, algunes fotos seria d'ajuda. A continuació, es pot entendre millor.
OK, segur aconseguiré algunes fotos i publicar aquí. Però no aquest SAI un interruptor de manera. És un tipus de transformador, però amb dues connexions. Que normalment es veu a la T / F haver 3 connexions, i 2 per al de IC i una per al TAP (+) de la bateria. Qualsevol millor manera de veure les fotos.

@ Nalin74, si us plau enviar les imatges .. ens ajudarà a una millor comprensió dels elements del circuit que vostè ha esmentat
Aquí hi ha les fotos .. En un m'han mostrat les connexions a posar i que obtenir una mostra amb dues resistències. A & B Aquests dos valors és d'aproximadament 1,2 M Ohm per a un de cada lloc. He desconnectat el camí i provat amb diferents valors, però cap d'ells no poden donar la sortida lloc. Dins de 2 segons d'UPS s'apaga i el LED VERMELL amb senyal acústic que ve. Crec que aquest és el punt de mostreig sense càrrega. Però hi ha una altra TAP a terme des del lloc. He mostrat en l'altra foto. Aquesta és una de ferrita V / F i aconseguir una part de la tensió i fer alguna cosa. vegeu el punt X. Crec que és per a la detecció de sobrecàrrega pot ser. Com que aquest SAI té una funció de la Normal i protecció de sobrecàrrega del UPS maneres.

Per què no qualsevol de respondre a això? Però de qualsevol manera em vaig posar en contacte amb el servei tècnic local i corregir el problema.

Tinc una clau WEP sorgeixen 500VA UPS per a PC, que generalment s'utilitzen per el meu pc. Però moltes vegades vull que es carregui el carregador del meu mòbil a través de la xarxa elèctrica quan no està disponible. Però el problema és, quan la càrrega és molt baixa, el UPS s'apaga automàticament després d'uns segons (des arrencada en fred). Té algun sothat idees que poden modificar les peces per treballar en buit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back