Com definir la impedància de sortida per a la simulació de LNA?

M

mitgrace

Guest
Estimats tots: Puc dissenyar un LNA ara, la banda de 70m ~ 120M, que es USAE espectre de la simulació. Corro SP, PSS + Pnoise. Tinc alguns dubtes sobre la simulació. Jo ús VPort o Vsource fot entrada / sortida. La meva pregunta és, d'entrada és de 50 ohms. Com definir la impedància de sortida del senyal? La següent etapa és Mixer. He llegit alguns documents, que s'apliquen ouput impedància de 50 ohms. És correcte? Gràcies.

A causa dels mescladors són components molt lineal, impedància d'entrada d'un mesclador, no es pot definir precisely.Therefore que "pot" assumir la impedància d'entrada del mesclador "que encaixin amb 50 Ohm" (de fet, no és cert ..) però no hi ha manera de sortir aquesta .. De LNA, NF no es veu afectada per la impedància de sortida, però el guany d'entrada de voltatge one.Only es pot veure diferent, però si tenim en compte aquesta relativament, no és un problema seriós ..

Benvolgut BigBoss: perquè en el port de sortida, la càrrega és 50ohm per al disseny de LNA, però si el LNA és 100 MHz treball, fa el mateix. Gràcies. Qualsevol altra pregunta, Si em quedo P1dB o IIP3, Depèn de la càrrega de sortida? el que és la simulació depèn de la càrrega de sortida? Gràcies

si no hi ha una imatge de filtre de rebuig (estella) entre LNA i un mesclador que no és necessari perquè coincideixi amb la sortida del LNA i l'entrada de la mescladora a 50 ohms, quan aquests són integrats en el mateix xip. no IP3 i simulació P1dB no es veuen afectats per la sortida dels paràmetres impedance.sp es veuen afectats per la impedància de sortida del port.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back