Com convertir LED encès i apagat quan està connectat al pin negatiu?

W

Windmiller

Guest
Hello! Aquest és només un exemple .. Diguem que vull que el PIC a un flash LED i d'apagada quan el pin negatiu està connectat al pin de sortida PICs. Puc fer això sense utilitzar un transistor? Per tant, el que estic demanant és si és possible desactivar del tot una agulla de tant en moneda positius i negatius mitjançant programació perquè aquesta connexió amb Flash. Salutacions / Morgan

hi! Crec que en realitat s'està tractant de posar un díode després de la sortida del PIC. PIC només ofereix dos nivells lògics 1 i 0, que són generalment volts 5V i 0V. així que si vostè ho veu theoratically llavors vostè ha d'aplicar un major potencial de 5V al pin altres (+ veu) dels LED, que el condueix. Però això que només apareixen quan el CIP ofereix una lògica en cas contrari el LED seguirà brillant. Això pot ser possible mitjançant l'ús de la configuració del comparador amplificador operacional. o en cas que vostè ha de fer servir transistors de LED de la unitat. Programaticaly vostè pot obtenir 0 o 1;

Gràcies Habib! Per tant, la versió bàsica d'això és que, bàsicament, només ha d'afegir un díode entre el pin PIC i el pin LED i enviar un positiu 1 de PIC quan desitja que el LED s'apagarà i un 0 quan jo vull ser? / Morgan

Per tant, la versió bàsica d'això és que, bàsicament, només ha d'afegir un díode entre el pin PIC i el pin LED i enviar un positiu 1 de PIC quan desitja que el LED s'apagarà i un 0 quan jo vull que sigui en
Si un díode entre PIC i el LED es realitza cap operació es durà a terme. Utilitza va portar directe amb pin PIC, però assegureu-vos que el voltatge que s'aplica a la direcció no superi 5v, Salutacions

Hi ha dos manera d'encendre i apagar el LED. 1. Mitjançant l'ús extern resitor limitació de corrent en sèrie amb el LED i connectar-se a microcontrollerwhich donarà la senyal d'alt i baix de LED per encendre i apagar. 2. Es connecten directament al microcontrolador LED i donar impulsos PWM per encendre el LED només assegureu-vos que El cicle de treball no és more.For apagar donar de baixa senyal (0 V) al LED. Salutacions Chanchal Chauhan

Si s'utilitza un díode entre PIC i el LED es realitza cap operació es durà a terme
Sí, el díode no cal .. El Led de per si és un díode, de manera que tindrà el mateix resultat en tots dos sentits.
Ús va portar directe amb PIC pin, però assegureu-vos que el voltatge que s'aplica a la direcció no superi 5v, Salutacions
Però, com va a fer que el flaix LED? Si us plau, no riguis ara .. Si connecto el LED de 9 V a una resistència de 330Ω seguit per un LED. La tensió LED és de 3 volts i 20 mA Això ha de significar que el pin PIC tindrà alguna cosa prop de 3 V, que és menor que / i no eXeed 5 V. Potser que estic equivocat, perquè la meva capacitat elèctrica no són taaan bé .. Sóc un programador tractant d'aprendre aquesta part també. :) [Codi] ______ | | _. / / | PIC |_.---------|

Per què utilitza una font de 9 V per el LED? Hi ha alguna raó vostè no pot utilitzar 5VDC, que és, probablement, a disposició de la xarxa PIC. [CODI ]______ | | _. / / | PIC |_.---------|

Aaargh .. Estic equivocat, la tensió segueix sent 9 V al pin PIC, acabo de baixar el jo? Tornar als llibres escolars ... / Morgan

Perquè utilitza una font de 9 V per el LED? Hi ha alguna raó vostè no pot utilitzar 5VDC, que és, probablement, a disposició de la xarxa PIC. [CODI ]______ | | _. / / | PIC |_.---------|

Simplement per actualitzar el LED de canviar la sortida del seu port. Com va dir quan djsfantasi alt el pin de sortida, la voluntat va obrir i quan baixa el pin de sortida del LED. Salutacions cordials

Sí, gràcies, per fi ho tinc! :) Però tinc una pregunta més quan es tracta dels pins VDD al PIC que ha de tenir 5 V i un corrent màxim de 250 mA. És possible connectar 9 V a aquest pin sense cremar la maleïda cosa, mitjançant l'addició d'una resistència per baixar la moneda amb aquest càlcul: (+9 V-5 V) / 0250 A = R = 16Ω Atleast És això viable o es encara trencar el PIC? Salutacions / Morgan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back