Com controlar un relé amb detector IR el senyal de sortida?

W

wanbong

Guest
Estic treballant en un projecte amb ANAR LED i detector d'infrarojos per al control d'un relé. He creat un circuit amb temporitzador 555 per crear l'ona quadrada freqüència de 38 Khz perquè la meva Led IR pot transmetre en freqüència de 38 Khz. Pot algú explicar-me quin tipus de senyal que s'emetrà a través del detector d'infrarojos? Com vaig veure en l'oscil · loscopi meu detector IR rebre una forma d'ona que s'assemblen a -|---|---|---|---|---| el '|' apareixen quan el meu IR Led té una forma d'ona vora. Si això és correcte que no sé com controlar un relé d'aquest senyal de sortida.

Puc preguntar per què estàs amb l'objectiu de controlar a través del relé? Si vostè està planejant dissenyar una aixeta automàtic o un assecador de mans, puc enviar-li un complet PCB de treball, inclosos els sensors i relés. Si li interessi, si us plau, em PM. Bona sort.

Al principi me la intenció de provar el circuit mitjançant l'activació d'una llum Led. quan encenc el transmissor d'infrarojos del Led s'encén -> apagat, o viceversa -> a

que la vora surt quan 38KHz es rep, per transmetre dades que han de modular la freqüència de la portadora de dades que voleu enviar, en el costat del receptor és la modulació que es decodifica les dades, un protocol popular és RC5, molts llocs de discutir sobre això i molt fàcil d'entendre

Jo com que entendre sobre la RC5, el problema és que no sé com llegir aquest avantatge, per exemple, si ús un PIC16F877 que no sé com fer que el PIC entendre que EGDE. He vist alguns llocs que permeten la sortida del detector IR passar per amplificador operacional i el control d'un relé, però no entenc com pot funcionar

si només es necessita per canviar relé d'encesa o apagat després d'un díode d'infrarojos -> amplificador operacional -> flip flop (amb retard) pot fer la feina, sempre que el senyal d'infrarojos es rep amplificador operacional augmentarà la tensió suficient per desencadenar el flop flop, intenta buscant en la xarxa es poden trobar esquemes d'aquest circuit

gràcies per tot ur resposta que acabi el meu control remot IR: D Per la teva informació, jo faig servir un circuit 555 per generar una 38kHz i NAND amb un PIC que envien dades en sèrie. en el costat receptor, jo faig servir un TSOP2238 (38kHz) detector d'infrarojos, la sortida anar a través d'un inversor i anar a un PIC. Crec que aquesta forma és més fàcil que utilitzar el mètode de RC5

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back