Com configurar l'Estudi de radiofreqüència per aconseguir un impuls d'enviar a CC2420DK?

L

luisfelipe

Guest
Hola companys, estic tractant d'establir les meves taules CC2420DK la finalitat de connectar en un d'ells un generador de funcions i en l'altra un oscil · loscopi, la raó és perquè vull transmetre un senyal d'un punt a l'altra l'ús d'aquestes taules. El meu principal objectiu és transmetre un pols (definida per un usuari) d'una taula a l'altra, i el primer que estic tractant simplement d'enviar una sinusoïdal simple d'un punt a un altre per tal de conèixer com funcionen aquestes juntes. Així que, tens alguna idea per saber com configurar els RF Studio (programari) paràmetres per obtenir un impuls en el segon tauler? Jo estima tot el que ajudi. Gràcies Luis Felipe

Erm, el 2420 transmet les dades d'acord amb 802.15.4 ...

No em queda clar sobre la seva pregunta. Vol dir que es connecti el senyal sinusoïdal al canal ADC de la CPU a bord (si existeix). A continuació, escriure qualsevol cosa perquè la CPU llegeix la senyal analògic, convertir i enviar a través de RF? No obstant això, encara no es treballa?

Hola, jo no crec que sigui possible l'enviament d'un pols simple o una condició sine ús d'aquestes targetes, ja que el xip (CC2420) només pot transmetre Acoording per al format de modulació i la formació definida pel IEEE 802.15.4. Per què no transmetre una seqüència aleatòria usant el xip en el modulador? Tot el millor :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back