com conduir el MOSFET del costat d'alta

S

seyyah

Guest
Pot suggerir una manera que permeti un MOSFET que es troba a la part alta que es DRIVE des del nivell de la lògica. Si us plau, ofereixen una forma que es pot fer ús de components o bàsica no (transistors, resistències, etc) ICs. També estarem encantats d'escoltar ofertes IC, però he de fer-ho amb parts separades de moment.

vostè pot utilitzar des del tren d'alta una resistència connectada a la porta lateral del FET d'alta. A continuació, el col · lector d'un transistor NPN el emissor és baixa. Unitat de la base de la seva lògica a través d'una resistència en sèrie. Quan el PNP està apagat, la resistència de la font positiva a la porta MOS fa VGS = 0 i el MOS està apagat. Quan el PNP està duent a terme, el MOS VGS = Vcc i el MOS està duent a terme. Si hi ha un problema d'avaria en la MOS VGS, posar un Zener o resistència entre la porta i la PNP perquè quan el PNP està activat, el VGS és acceptable.

Vostè necessitarà un PMOS a la part alta. En cas contrari el NMOS superior només es tiri de la producció dins de V de l'oferta. Això fàcilment pot ser de 4 V en alguns dispositius NMOS.

És molt senzill. Només ha d'afegir PMOS de control de porta en NMOS alt (una mena de Darlington però amb dos diferents tipus de transistors). Tota la resta és igual. Mr.Cube

que era exactament la resposta que jo estava pensant en tant o comanda del costat del conductor d'alçada. Però llavors vaig veure el circuit. Jo crec que s'executarà en un parell de problemes en intentar utilitzar el que el rei del circuit normalment reservat per a l'aplicació d'interruptor d'alimentació i unitat de costat, no d'alta d'un pont de la meitat. ponts mitjana es solen utilitzar causa de l'alta potència i commutació d'alta velocitat (> 20kHz). que el transistor no li agrada el fet que un bus de CC d'alta està en ús. i la resistència en l'esquema és probable valor molt gran, probablement 100Meg que significa que el seu actual disc (s'usa per carregar la capacitància porta del switch) és severament limitada. Ara li toca mosfet en el temps és lent i pot causar o disparar a través de més calor la causa de dispositiu de temps en mode lineal. M'agradaria considerar l'ús d'un circuit d'arrencada. barat i fàcil. Mr.Cool

Sí he sentit parlar del sistema d'arrencada. Crec que va a resoldre el meu problema. Sap com adonar-se que? Quina és la lògica darrere d'ell i com serà el circuit? Qualsevol font d'aquest donarà la benvinguda.

vostè pot trobar tot el que necessita per google la resposta. notes d'aplicació en els llocs web com ara rectificador o fairchildsemi internacional. Podria estar equivocat, però crec microxip punt com també té algunes notes d'aplicació sobre aquest tema. no hi ha res que pugui donar o que no pot ser trobat per recerca de xarxa simple. ¡Bona sort! Mr.Cool

En realitat vaig fer la recerca a la Web. Però no he pogut obtenir documents clars. No obstant això, amb la combinació de diferents documents i una mica pensant, crec que vaig entendre el tema.

ah es veu .. aquesta és una de les majors característiques d'un enginyer. no tenen idea de com fer-ho, però sortir i fer de tota manera. :) Algunes coses a tenir en compte sobre bootstraping és que es tracta d'una "barata i bruta" solució. però assumim les seves necessitats per al projecte no són tan estrictes, pel que és acceptable. s'aixeca a treballar millor en un ambient on el cicle de treball no arriba al 100% molt sovint. per tant, bo per a convertidors DC / DC, però no és bo per a les unitats de motor. això es deu a la càrrega del condensador s'utilitza per mantenir la part alta FET ON. però el que si les necessitats FET que en un temps molt llarg (100% cicle de treball) i la baixa freqüència de commutació? ara el que necessita una gran quantitat de càrrega a la tapa, i no se'ls dóna temps per a reposar .. per descomptat, encara aquest problema pot ser resolt pensat una mica .. Mr.Cool

Sí tens raó. Em pregunto hi ha alguna altra manera, que és "net", en substitució d'arrencada.

vostè pot utilitzar el controlador de Clare, ha fotodíodes connectats en sèrie que generarà tensió que serà suficient per activar un MOSFET. velocitats de commutació són baixos.

Vostè pot utilitzar opto TLP250. Està dissenyat per a la unitat MOSFET i aïllar a l'entrada i sortida.

Hola, estic fent servir aquest circuit per a una aplicació de Half-Bridge. Circuits amortidor estan actualment desapareguts d'ella, així que tinc algunes oscil · lacions de la tensió d'eliminar. [/Img] Salutacions, probert

A Internet són una gran quantitat de dades i només cal posar aquí AN.I arxiu Motorola edat [Ara per les notes d'aplicació que ha de visitar ONsemiconductors]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back