Com carregar Verilog i VHDL a Debussy?

J

jamesyang1209

Guest
Benvolgut grup, el meu projecte d'ús mixt en llengua Modelsim. Ara em pot bolcar de forma d'ona de Debussy. Però no sé com carregar Verilog (*. v) i VHDL (*. VHD) en arxius de Debussy? Pel que sembla, Debussy només accepten un idioma al mateix temps. Gràcies. James.

Hola, Debussy accepta Verilog i VHDL. Es pot saber quina versió de Debussy o està utilitzant? Em poden ajudar o solucionar el seu problema. Salutacions, Ganesh

La meva versió és 5.0.v12 (Win95/NT). Gràcies per endavant. James.

Crec que es pot exportar de forma d'ona en "VCD" arxiu en ModelSim. I després importar aquest arxiu a Debussy, així com fer en Simvision.

utilitza eines de comandament: vericom i vhdlcom, cpmille seves fonts en les biblioteques, llavors la càrrega de les biblioteques en Debussy

Hola, acabo de crear un arxiu en el que tenim tots els dissenys o u'r Verilog. A continuació, creeu un arxiu més que o té tots els dissenys u'r VHDL. verilog.f ---------- 1.v 2x 3x ------- Vhdl.f 1.vhd 2.vhd 3.vhd vericom-f verilog.f vhdlcom-f vhdl.f si o no dóna cap wverything biblioteques seran compilats en work.lib + + Després invoqui Debussy . a partir de arxiu del menú la importació de disseny Seleccioneu de les biblioteques seleccioneu work.lib + + Llavors o pot treballar normalment com el treball o en Verilog dissenys.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back