com biaix VCO

S

safir

Guest
Hola nois,

Estic dissenyant un VCO LC CMOS a 5GHz.El VCO s'alimenta de 1.8V.I jo esbiaixada la tensió de porta del transistor actual de la cua directament a través d'una font d'alimentació (per exemple 1.1V).Quan el xip tornar, la mesura mostra que pot oscil • lar en la freqüència correcta, però el soroll de fase és bastant pobre.El 1MHZ compensar té un PN de -70dBc/Hz, mentre que la simulació dóna gairebé -130dBc/Hz.Crec que és un problema amb la polarització.Llavors vaig tornar a simular el VCO de nou en ADS, amb una components 1uV V_Noise en sèrie amb cada font d'alimentació, i mostra un rendiment d'uns 1MHZ PN -70dBc/Hz.Vull saber com el VCO és la personalització de ususally?És necessari construir una xarxa de polarització i l'ús de l'estructura de mirall de corrent?Hi ha alguna relació útil per a una revisió ràpida?Moltes gràcies per endavant!

Ed

utilitzant l'inductor com la xarxa d'alimentació i el condensador découpe és més important també!

Des d'un VCO és un dispositiu autònom, em preassume la polarització en qüestió és la interfície oberta de memòria intermèdia de drenatge de la OVC, si no m'equivoco, jo havia usat un circuit BGR al biaix de la memòria intermèdia.

Rgds

La seva PSRR VCO és massa pobra.

Pot biaix no directament per la N-cua dispositiu connectant al poder, en canvi, necessita un gap de biaix d'ella.

Lamento dir que xip mai funcionarà bé.Crec que no hi ha manera d'estalviar és altre que la cinta cap a fora una altra vegada ...

Hola, safir

Ens cinta de sortida LC VCO sense BangGap polarització del circuit i no tenim cap problema amb el soroll de fase.No obstant això, utilitzem els miralls actuals en lloc de tensió de polarització directa.

Si està llest, el problema de la polarització, proveu una bateria de cel seca al biaix de la OVC, és molt més estable i més net que el subministrament d'energia.

¡Salut!.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back