Com augmentar la UART / port sèrie d'un uc?

A

ayeong

Guest
Hola, Algú té alguna idea sobre com augmentar el nombre de ports en sèrie d'un microcontrolador? En l'actualitat, tinc només un port de sèrie únic i necessito un altre més 2. Algú té algun xip per recomanar? O potser el número de port sèrie implementar fàcilment en un CPLD? Gràcies Salutacions,

Hola, Podeu utilitzar 16c552 UART dual. h ** p: / / focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tl16c552a.html h ** p: / / www.exar.com * = t

Jo crec que és depenent de com s'ha d'utilitzar un auxiliar de UART, si l'enquesta Amb el registre d'estat i si és necessari només per a la configuració estàndard. 8, n, 1 es pot utilitzar també un CPLD o FPGA per implementar moltes UART, en cas contrari, si vostè necessita els dispositius estàndard i copnfigurable crec que un dispositiu estàndard que es necessita, pot buscar youo també al lloc de TI, ara que hi ha un dispositiu de que posen en pràctica quatre UART en un sol xip. ha de tenir un bus de dades per a la sarna això. Bye. G.

Hi ha alguna encenall mitjançant el qual el microcontrolador podia parlar amb els dos UART a través del protocol I2C en lloc de bus paral · lel? Causa PIC16F877 només té 40 pins, perquè per a dues UART, es consumeixen tots els pins per a la comunicació amb el controlador de port sèrie. Gràcies Salutacions,

Hola Bé reagrding la seva pregunta, .. Hi ha un munt d'informació que falta aquí Què tal la velocitat dels ports .. quantitat de dades que s'està rebent. i la quantitat d'amortiment que es requereix i quin tipus de microcontrolador s'utilitza? Això fa una gran diferència en el programari de UARTS que són molt simples d'implementar i més empreses donen el codi de distància .. I l'altra opció una solució de maquinari UARTS real i alguns BUFERING a bord.

gràcies per la seva resposta. Mil disculpes que he oblidat esmentar que estic fent servir PIC16F877, que té un sol port UART i I2C/SPI. Per tant, estic esperant per utilitzar el port I2C/SPI la interfície amb l'exterior UART dual. Quant a la velocitat de la UART, no és crítica, ja que serà la interfície amb l'escàner de codi de barres i les dades i enviar a través del 2n port sèrie a l'ordinador. Finalment, la UART en el xip de PIC s'utilitza per comunicar-se amb Lantronix xportar. Gràcies Salutacions,

Si utilitzeu Pic Pro Basic, pot definir un pin d'E / S com E / S sèrie, el codi, la taxa de bauds, la paritat és generada automàticament. Si utilitzeu C o el muntatge, es troba a la xarxa molts exemples per fer un port de sèrie del programari. hc

Maxim té un xip anomenat SPI2UART max3100 ... Fins i tot tenen SPI UART amb Buil en transceptors RS232 ... hxxp: / / para.maxim-ic.com/compare.asp Fam = UART i de l'arbre = Interfície i HP = Interface.cfm & ln =

Hello! Vostè considera que l'opció de reemplaçament de la UC amb un més poderós? Salutacions!

Hem utilitzat el LPC2106 amb dos UART i va crear dos més (un dúplex complet i un half duplex) molt fàcilment. Jo no recomanaria fer-ho amb un 8051 o un nucli PIC. El flaix s'espera l'estat 0 en el LPC2106 fa que sigui molt ràpid. Cost en el fet que resulta ser una solució més barata. Ajay

Gràcies a tots per la seva resposta. Tenia l'esperança d'utilitzar el maquinari en lloc de "bit-bang" mètode. No obstant això, la majoria dels equips vénen amb bus paral · lel de I2C o SPI. Em pregunto algú s'ha aconsegueix fer que el aCPLD amb èxit? Alguna pista de per on començar si hagués d'utilitzar un CPLD per fer això? Salutacions,

Estic segur que Phillips es UART amb interfície I2C. És millor comprar un prestatge de la solució en lloc de reinventar la Roda a menys que els volums són alts. Si vostè va al seu propi paper en una mirada CPLD els llibres de Cohen VHDL - ha implementacions UART en la majoria d'ells. Probablement hi ha implementacions en FPGA de Xilinx o / PLD xiprer de notes d'aplicació.

Afegir un altre PIC o AVR de segona UART i connectar-los a través de I2C. Costarà només USD 03.02.

Amb CCS PIC C Compiler es pot utilitzar un nombre arbitrari de UART, utilitzant la UART per maquinari ofereixen per la 877 i l'addició de UART per programari amb les característiques del compilador, per exemple: # utilitzeu rs232 (baud = 9600, xmit = pin_c6, VN = pin_c7, flux = HOSTPC) / / UART HW # utilitzeu rs232 (baud = 1200, xmit = pin_b1, VN = pin_b0, flux = GPS) / / SOFT UART # utilitzeu rs232 (baud = 9600, xmit = pin_b3, rierol DEBUG =) / / SOFT UART ... while (true) {c = fgetc (GPS); fputc (c, HOSTPC); if (c == 13) fprintf (DEBUG, "Tens un CR \ r \ n");}

un mètode molt simple és l'ús d'un multiplexor. El vaig utilitzar amb un Mòdul de GPS i un telèfon mòbil. funcionar sense cap problema

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back