Com aprendre les comunicacions mòbils amb FPGA?

K

kanteti

Guest
Qui em pot donar informació, com aprendre Mobile Comm (com 3G, GSM, WiMAX) amb FPGA? On he de començar? com entrar en aquests camps ... algú pot ajudar si us plau ... eneste sentit Vas tenir alguna ebook /?? Plz comparteixen la meva WiF algunes bones referències!

Hola, T'agradaria aprendre aquests temes com a administrador (nivell alt) o com a enginyer (els detalls d'implementació, de baix nivell)? Hi ha molts FPGA / HDL llibres en aquest lloc. També molts de Digi-comm / DSP llibres disponibles. És una zona molt àmplia i depèn dels seus antecedents i la seva meta. Si vostè té una pregunta més detallada, jo seria feliç d'ajudar. TS

Hola tiher-taurons .. gràcies per la resposta ... vaig fer la meva m.tech en els sistemes digitals i electrònica de l'ordinador de JNTU, l'Índia .. ara vull ser un enginyer (els detalls d'implementació, de baix nivell). Sigues Verilog, i he fet una mica progressiu en l'estudiant d'entorns Xilinx ed, fins al nivell de simulació. i arribant al seu mòbil comm sé miqueta de Bluetooth i GSM. Ara podria o per favor em guia per arribar al meu Goa. i U pot donar als enllaços dels llibres i projectes ... thank o very much.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back