Com aplicar el control de volum per a l'etapa de sortida de classe D

B

bbqsky

Guest
En el meu disseny, l'etapa de la classe D de sortida és directament conduït per un modulador Sigma Delta (sortida PWM). El meu mètode és reduir el número d'entrada digital per al modulador sigma delta, però gràcies losting rang dinàmic de qualsevol resposta

Es pot ajustar la font d'alimentació per controlar la potència de sortida.

Si l'etapa de sortida de la classe D vol proveir a més de 100mA per l'altaveu, com dur a terme?

estimada bbqsky: Estic dissenyant una etapa de sortida de classe-D també pot donar algun consell o o notes útils o el solusin del problema meeted en el disseny? gràcies;

Si es selecciona pont H architecure, és crític per assegurar que els senyals en cada branca de la trajectòria diferencial té lloc igual i els temps de caiguda i, per tant, assolir el llindar de commutació de voltatge dels inversors exactament en el mateix instant.

Estan dissenyant l'amplificador de SCRATCH? O ÚS DE CIRCUIT altra persona? Vaig a utilitzar un amplificador MAXIM EN UN DISSENY on el fan servir per portar a un GALAVOMETER. NO HE REBUT ENCARA EL CIRCUIT .. Però sembla que el senyal de sortida. Depèn de l'entrada de senyal per és fàcil de controlar amb un preamplificador o modificació de l'escala amb un DAC o canviant fins i tot, la referència de tensió DELS DACS

El senyal d'entrada a la classe D és PWM, és Pluse, pel que és la sortida crec que, per controlar el volum, només hi ha dues maneres 1. PWM que l'entrada a la classe D repesent volum diferent, el cost es deixi que morin nostra gamma de sistema de dymatic 2. Amplitud de la sortida PWM (Pluse) pot ser de control. Atès que la classe D es compon d'amortidors, que voleu ajustar la tensió d'alimentació Si vull tenir 8 volnme nivells, Wil ser difícil adonar-se de pèrdues i eficiència dels sistemes

afegir resistència a la branca ouput, de CZ, que donarà lloc a la disminució de l'eficiència.

vaig sentir una tecnologia de control de volum digital de classe D, però no sé com funciona? que tenen algunes instruccions sobre aquest asepct?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back