Com analitzar dos blocs de CI analògics (si us plau veure arxiu adjunt)?

D

D2004

Guest
Hola a tots, Hi ha cap gurú en el disseny analògic de circuits IC? Em podria donar alguna pista sobre els dos blocs analògics CMOS IC (si us plau vegeu el fitxer adjunt: AnalogICcircuit.pdf), especialment el segon? Gràcies. David.

Crec que és algun tipus de referència actual. És independent sobre el canvi VDD i la desviació del procés. Pot donar les mides de transistor o la relació?

Gràcies, Fom. No obstant això, no hi ha mides o raó donada.

Hola D2004 Estic d'acord amb la FOM. Suposo que també la resistència controla el valor actual en el segon bloc [quote = D2004] Hola a tots, Hi ha cap gurú en el disseny analògic de circuits IC? Em podria donar alguna pista sobre els dos blocs analògics CMOS IC (si us plau vegeu el fitxer adjunt: AnalogICcircuit.pdf), especialment el segon? Gràcies. David. [/Quote]

primer que es parla en l'altre post, un segon és un parell de diferències per a corrent - un cru LCA (amplificador de corrent lineal). pot realitzar una còpia de resoldre utilitzant el GDS / equacions de les identificacions, però aquí hi ha un exemple ràpid. estableix IIN1 d'un corrent de referència (per exemple 1uA - que sigui petita, ja que actua com un parell de diferències així que per una operació de OUT2 cara no s'encendrà fins que IN2> 1uA) conjunt a una relació R2/R1 - 02:01 tractar per a la diversió . Crec que la fórmula és Is = Ie (1 + (R2/R1) ara escombra IIN2 de 0-100uA IOUT2 ​​dóna 0-300uA exemple 2: .. Conjunt R2/R1 a 50k: 10k i escombrat IIN2 0-100uA .. IOUT2 dóna 0-600uA aquest circuit depèn molt del procés (que té una greu dependència de VGS i W / L), pel que en realitat no és gens bo per a la integració.

Hola electronrancher, intuïtivament, crec que la seva anàlisi és correcte. No obstant això, no podia derivar la seva fórmula = Iout Iin (1 + (R2/R1). En la meva equació, la relació Is / Ie sempre depèn de g. Podria donar una explicació més detallada sobre com obtenir la fórmula? Vaig a anar al laboratori per escombrar els exemples més endavant? Gràcies.

Hmm. Suposant golejada i Vgate és el mateix per ambdós dispositius un dispositiu de díode connectat haurien VGS = Vt + Vdsat. Per aquesta xarxa de resistències podem dir deltaVgs s'estableix per la relació de resistències a la relació dels corrents, així que per donar Vgate equivalent el corrent seguiria el 1 + R2/R1. Tinc alguns sims en algun lloc que mostren que, a primera vista que anava a endevinar simplement R2/R1, però vaig veure el meu error en la SIM. Puc desenterrar si ho desitja.

Em sap greu. Encara no podia seguir. Estic mirant endavant a la seva posterior anàlisi. Gràcies.

Pot ser aquest treball l'ajudarà. Crec que això és una font d'auto-polarització actual. Hauria estat bo tenir una mica d'entrada i sortida de l'etiqueta, juntament amb les mides dels transistors. 1 Un baix consum d'energia de banda prohibida de referència diferencial CMOS Brooks, TL;. Westwick, AL, d'estat sòlid Circuits Conference, 1994 Recull de Documents Tècnics. ISSCC 41, 1994 IEEE International, 16-18 de febrer de 1994 Pàgines: 248-249.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back