com a interfície de mòdem GSM al microcontrolador a través de RS232?

S

sudu86

Guest
Hola nois, estic pensant en microcontroladors d'interfície amb un mòdem GSM, que ha RS232 .. el meu principal requisit és evitar l'ús de l'ordinador .. Puc fer-ho? si us plau m'ajudi .. Vull aprofitar la sortida del mòdem GSM i directament ho interpreten amb un microcontrolador, gràcies

vostè pot buscar un article de la revista Elektor Electronics (gener de 2003) totes les dades es dóna en l'article, i la programació prevista també.

el que vostè necessita saber és aprendre de comunicació serial microcontrolador. normalment per a la interfície senzill amb mòdul GSM només utilitza tx, rx i GND ... sort gud

Hola, Té vostè el full de dades del mòdem GSM que conté el protocol a seguir?

mòdul GSM només utilitza tx, rx i GND
que està bé, però crec que necessita el procés d'iniciació. per configurar d'acord amb l'ús.

Normalment, el mòdul GSM ve amb un full de dades i una guia de disseny. aquesta guia és important perquè li donarà informació sobre ordres per configurar ...

pot buscar un article de la revista Elektor Electronics (gener de 2003) totes les dades es dóna en l'article, i la programació prevista també.
s'obté aquest article

U pot donar-me els detalls de la revista Elektor Electronics (gener de 2003)? No sé res d'aquest

Hi ha alguns mòdems "que suporten la transmissió RS 232. Vostè pot estar interessat en aquest [url = http://www.gprs-controllers.com/m260-modem-p-5343.html] dispositiu [/url].

tinc aquest mòdem http://www.westermo.com/Resource.phx/content/products/gsm/gdw-11.htx , i vull connectar a un easypic 4 (que té un PIC16F877) board.I pot comunicar-se amb el mòdem i enviar als comandos AT només si abans de connectar el mòdem a la PC amb el telèfon, i jo no "T tancar la connexió, simplement treure el cable de sèrie de PC i connecteu- a la junta. la veritat és que es tracta de la inicialització de la connexió entre els dispositius. com hyperterminal fer això? algú pot ajudar em pls?

Pls, necessito ajuda. Pot algú ajudar-me a el que he de fer per connectar el meu siemens C55 telèfon a la PC mitjançant port sèrie DB9 i el hyperterminal. Quan cada vegada que el connecti amb un màxim de 232 cable de dades, ja sigui el telèfon s'apagui o es mostra la recerca de la xarxa. PLS estic desesperada. THX per endavant jerry2010.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back