Com és la perspectiva de SystemC a la indústria?

B

bigyellow

Guest
Sobretot en el modelatge de nivell de sistema i la verificació? Sé que en un univ, estan utilitzant SystemC. Hi ha moltes empreses que utilitzen SystemC per fer el modelat i el treball de verificació?

[Quote = bigyellow] Especialment en el modelatge de nivell de sistema i la verificació? Sé que en un univ, estan utilitzant SystemC. Hi ha moltes empreses que utilitzen SystemC per fer el modelat i el treball de verificació? [/Quote] La meva companyia utilitza SystemC per al modelatge i disseny de sistemes (no estic segur si tapeouts s'han fet amb els codis SystemC). forteds compilador s'utilitza per a la síntesi. Però jo diria que, només molt poques empreses utilitzar SystemC ara. per al lot de verificació d'altres idiomes estan disponibles com vora, Specman i, sistema Verilog ... i totes les llengües gaudeix de certa quota de mercat ....

Estic d'acord amb whizkid. i crec que el sistema de suport de programari edats c és uns pocs.

Hem utilitzat SystemC per fer simulacions Sytem de nivell! Em va ajudar molt!

bàsicament en el moment de la verificació o pot utilitzar languge molts com vera, i, SystemC és la de la part d'aquesta procedure.on verificació cérvol va a verificació abans que o té un bon domini en VHDL / Verilog i també en C.

El fem servir per a sistemes molt complexos. Una bona eina i molt flexible. Només preferible per als millors dissenys de plomes.

Com creus que la perspectiva SystemC? ¿Serà més popular a la indústria?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back