Com és el soroll d'un component de mesurar?

A

aryajur

Guest
Suposem que tinc una IC al meu banc, el que vaig a necessitar els instruments per mesurar l'espectre del soroll de la IC. Vull entendre, com pot una empresa de fabricació de CI caracteritzar la performance de soroll de la IC? Estic confós sobre això, perquè per graficar la densitat espectral de potència que necessitem per a prendre el valor mitjà quadrat de la tensió de soroll considerades durant molt de temps es filtren a una amplada de banda de 1Hz. Com és això molt de temps establert?

hola, una forma senzilla de donar-se compte és el soroll mitjançant l'observació que en qualsevol pantalla, ja que per a tots els dispositius de R i C als xips de Gran hi ha una corba ideal que satisy deu, també ho és que vostè no s'observa que la corba d'una manera perfecta i avís d'algun nivell canvis, que sens dubte pot complir el soroll. i una estimació del seu soroll es pot fer

Estic més interessat en saber com l'espectre de soroll es mesura i es posen en els fulls de dades?

El soroll es mesura utilitzant un equip analitzador de servo. L'equip es convertirà automàticament el soroll de Vrms / (Hz) 1 / 2. Espero que això l'ajudarà a u.

Hi ha dispositius especials anomenats analitzadors de soroll. Estic segur que vostè pot trobar una mica d'informació en llocs web o Lecroy Agilent / HP en aquest sentit. En el seu disseny, es podria incloure un nivell de soroll RMS que es pot obtenir des del pis de soroll d'un analitzador d'espectre. És important destacar que les sondes que utilitza i les condicions ambientals, com la vibració i altres distrubances directament a efecte les mesures de soroll que fan. L'analitzador d'espectre es mostra el soroll d'una finestra perquè es llegeixi com soroll diari. En qualsevol cas, les mesures es faran dignes de confiança, si el banc de proves està intacte.

Crec que usant la funció d'una mitjana d'un analitzador d'espectre, que hauria d'estar bé ...

Caldria una mitjana dels quadrats dels valors de la tensió de soroll, llavors obtindrem el quadre mig valors. Jo have't utilitza un analitzador d'espectre, és possible fer això?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back