codificat en cooperació inalámbrica netwrok

F

fairul

Guest
Sóc principiant en Matlab, ja tinc un codi per al codi de matlab cooperació lent esvaniment de Rayleigh, però he d'executar-lo en un altre estat.Si us plau algú que
m'ajudi a fer l'edició al meu matlab codi.Vull canviar de lent esvaniment d'un ràpid esvaniment.Aquí li adjunt el meu codi Matlab.Records.
Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Canviar les següents línies
Codi:per Baixa% esvaniment, Canal coeficients són els mateixos durant la transmissió de blocs;

h_10 = sqrt (1 / 2) * abs (randn j * randn) * estimats (1, N);

h_20 = sqrt (1 / 2) * abs (randn j * randn) * estimats (1, N);

Hola aprenent,

Com tots sabem U esvaniment a petita escala (sobre la base de propagació Doppler) es divideix en
1.Slow Decoloració
2.fast esvaïment

per a una ràpida extinció, existeix una gran propagació doppler, canal variacions són evidentment més ràpid que el senyal de les variacions, coherance temps <símbol període

En el codi Matlab, han simulted d'lent esvaniment (que té menor difusió doppler, coherance temps> símbol període,
el canal de les variacions són més lentes que les variacions de senyal)

Què passa amb doppler propagació inclusió?(no
s'inclou en el codi Matlab per ambdós lent
i ràpid esvaniment)

La forma en què es simuli lent esvaniment i esvaïment ràpid és idealista.Al lent esvaniment cas, suposem que el coeficient d'extinció és constant * * durant els canvis de codi i un codi de forma independent als altres.Mentre que en el ràpid esvaïment cas suposem que el coeficient d'extinció dels canvis un símbol * * als altres,
per la qual cosa fins i tot dos símbols veuria independent del coeficient d'extinció.Aquest paradigma és bo per a la comprensió conceptual.
Si voleu fer-ho més realista, pot utilitzar un codi similar a aquest:

Codi:InputSamplePeriod = 1 / 100000;

MaxDopplerShift = 130;

PathDelays = [0 1.5E-5 3.2E-5];

AvgPathGaindB = [0, -3, -3];channel = rayleighchan (InputSamplePeriod, MaxDopplerShift, PathDelays, AvgPathGaindB);

symbols_with_fading = filtre (canal, transmitted_symbols);

Hola aprenent,
o escrit:
Els valors de InputSamplePeriod i MaxDopplerShift que determina si l'extinció és ràpid o lent.Per tant, ha d'escollir acuradament aquests valors.

o podeu especificar quins valors ha de ser l'i / psample període lent esvaniment de valor
Què hi ha de símbol període?

maxdopplershift per descomptat és molt més baix ...

o podeu especificar el vincle o lloc el codi d'ambdós lent esvaniment i esvaïment ràpid si no li importa ..

gràciesCreat després de 5 minuts:eek: podeu especificar el llibre o enllaç de manera que dóna a la comprensió clara de la codificació del esvaniment efectes (a petita escala sobre la base d'extinció retardar la propagació multitrayecto 1. plana esvaniment 2. freq esvaniment selectiu ... petita escala sobre la base d'extinció doppler propagació 1. lent esvaniment 2. esvaniment ràpid)

i seguiment de la teoria de Rappaport, comunicació sense fils ...

can o útil suggerir algunes lik perquè la codificació de fer per mi mateix .... simulant desapareixent tot tipus ...

Ramya Ravi, si teniu Matlab 7.5 o superior, només has d'anar a buscar ajuda i Matlab esvaniment canals i passar per l'arxiu d'ajuda, vostè entengui com simular tots els tipus de esvaniment.Digui'm si vostè està encallat en alguna cosa

Gràcies ...Communication_engineer però estic utilitzant Matlab7 ...bé voldria tractar d'aconseguir matlab v7.5

Benvolgut aprenent,

i després de canviat el codi de matlab → lent esvaniment ràpid esvaniment,
el resultat de la simulació com es mostra en el fitxer adjunt.
He de fer una altra edició addicional al codi matlab per a un bon resultat de la simulació?
Salutacions cordials.

@ Fairul

Per què Fernando Torres en el seu lloc?

hola
i estic fent la meva rpoject sobre comunicació cooperativa i he d'escriure un codi per al codi de protocol de cooperació.donat que el codi de dalt funciona i que es rectifica error de la tècnica
s'utilitza en ella ..si algú em pot ajudar amb lo i ll estar agraïts

fairul va escriure:

Benvolgut aprenent,i després de canviat el codi de matlab → lent esvaniment ràpid esvaniment,

el resultat de la simulació com es mostra en el fitxer adjunt.

He de fer una altra edició addicional al codi matlab per a un bon resultat de la simulació?

Salutacions cordials.

Última edició per fairul el dia 08 abril 2009 7:27, editat 1 cop en total

He fet la modificació de lent a ràpid com he esmentat anteriorment i es van comparar els resultats.Veure el gràfic adjunt.
En el cas de esvaniment ràpid, el rendiment és millor que el lent esvaniment cas.És quelcom previst?

hola fairul ..el codi que vostè ha donat mostra undefined function error CRC16 per a la funció de manera que vostè pot dir com superar aquest problema es malalta gràcies a vostè

Taksali,
CRC16 funcions no és una funció estàndard en matlab, i
és per això que vostè obté un "undefined function" error de MATLAB.Tanmateix, si utilitza el fitxer adjunt "CRC16.M",
obtindreu més d'aquest tema.Has de posar aquest arxiu en el mateix directori de la m-arxiu que conté aquest codi que voleu executar.D'aquesta manera, MATLAB pot trucar a la funció de CRC16 sense problemes.

Records

aquest problema ja està resolt, però els problemes en aconseguir millorar convenc (msg, enreixats, pintures).és revelador que els valors inicials han de ser entre zero i enreixats.una cosa tan PLZ es dirà quins canvis cal fer ..Després de 39 minuts:el que és realment enreixats?

Taksali,
Matlab la versió que està utilitzant no és compatible amb la convenc en la forma en què
s'utilitza en el codi.El m-codi té la intenció de cridar convenc en aquesta manera:
code = convenc (msg, enreixats, puncpat)

mentre que la seva versió de MALTAB tracta d'interpretar com:
code = convenc (msg, enreixats, initstate)

és a dir, els errors de la perforació patró per l'estat inicial i per això et la folloing d'error:
"l'estat inicial ha de ser un nombre enter entre 0 i escalar (trellis.numstates-1)."

Així que, ja sigui que vostè intenta executar el codi amb una versió més recent ofMATLAB (7.3.0.267 (R2006b) o posterior) o ho fa per vostè mateix punxant amb algun codi addicional.
He de comprovar un parell de coses llavors, vaig a intentar enviar alguns consells sobre com fer-ho.

Records

gràcies.per respondre ..i però no tens l'última versió de matlab per la qual cosa pot vostè dir com canviar el meu codi perquè pugui superar els problemes ..

Taksali,
Jo pense que fos.Has de fer dues modificacions:

Primer,
Substituir el següent comandament:
Codi:

RCPC = convenc (msg, enreixats, perforació);

moltes gràcies aprenent .. Estic agraït a u ..però tinc la newversion que nw i instal lat JST º executar el codi .. n de la darrera meitat de les seves hores al càlcul dels valors sm ..ª mostra ocupat ..DNT saber i..Creat després de 17 minuts:"No es pot llegir l'arxiu noCooperation: No such file or directory".
ara estic rebent aquest error el que cal fer PLZ em diuen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back