codi VHDL per a la convolució d'una matriu per un vector o ajudar a Filt

M

MOOMOO_KAMP81

Guest
i espatlla utilitzar una convolució en el meu projecte que és necessari convolució d'una imatge 2-D per un filtre que és simètrica i té la clau i 12 dels seus 12 valors es mantenen constants. Pot algú ajudar o fer o haver algun codi?

és un filtre de 1d amb el nombre de constamt que tenen un nombre negatiu

utilitzar la multiplicació signat: el senyal a, b: signatura (n-1 downto 0); senyal de c: signat (2 * n-1 downto 0); c

però la meva imatge és un tipus de matriu que es nubmers entre 0 i 255, is'nt que serà dolent si faig les va signar?

Si la seva imatge és una matriu, llavors suposo que no l'estan aplicant en un FPGA i només fent testbenching? Per a una FPGA, vostè ha de transmetre l'1 per 1 píxels.

i d'escriure un codi de FPGA synthisizable tipus de les meves dades per a la imatge i del filtre: Matriu de tipus array (NXR-1 downto 0, nxc-1 downto 0) de std_logic_vector (7 downnto 0) int_vector tipus array (rang de nombres enters) de std_logic_vector (15 downnto 0) temprorily vaig llegir la meva imatge d'arxiu en banc de proves, ara què he de fer per multiplyig aquests tipus * o si he de canviar el meu tipus de dir-me com? Què significa o enviant la 1 píxels per 1?

Com es va a carregar els píxels en la FPGA quan s'executa?

No he fet fins ara, i no sé, ara estic tractant de posar en pràctica la convolució. però crec que ha de ser llegit sequentilly de moltó en cada cicle de clk

exactament, de manera que quan l'aplicació que no necessita una matriu - la convolució es produirà quan els píxels es mouen a través de la canonada

No puc entendre a què es refereix exactament, podria explicar molt més!

Crec que això és el que volia dir: Prendre cada píxel fer el càlcul de convolució i anar a pel següent pixel.So aquí que vostè no necessita una matriu (o un buffer per emmagatzemar tots els píxels i després continuar) per a l'emmagatzematge de tots els píxels. després d'aconseguir el primer píxel es pot iniciar el càlcul.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back