Codi VHDL de sèrie en sèrie de

J

j hemangini

Guest
Estic usant espartà-3a kit d'iniciació. Vull escriure codi VHDL de sèrie en sèrie a terme. Si algú té codi per això, aleshores si us plau, publicar-lo. Gràcies.

library ieee; ieee.std_logic_1164.all ús; SISO entitat és el port (clk: in std_logic; RST: en std_logic; s_in: en std_logic; s_out: a std_logic); SISO fi; s1 arquitectura de SISO és iniciar el procés (CLK, RST , el pecat) començar if (rst = '0 ') then Souto

Hola, Pot vostè clearify la seva necessitat? quin tipus de procés que vol fer en les dades d'entrada? ¿De veritat vols donar només les dades de sèrie d'una mà i el va posar fora amb l'altra mà? tant d'entrada com outout són de sèrie?

En realitat, vull comunicar la meva espartà-3a kit d'inici amb hyperterminal i vol mostrar a la pantalla LCD, el que escric en HyperTerminal. Tinc un codi VHDL en el lloc web www.OPENCORES.org . Però ara no sóc capaç de trobar tots els pins es defineix en el codi. Només sé patilles de connexió de RxD i TxD. Si algú em pot ajudar, si us plau enviar els seus punts de vista. Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back