CMOS de la càmera - la interpolació de color i les preguntes de la interfície

S

Sobakava

Guest
Estic dissenyant SXGA càmera digital amb un sensor d'imatge CMOS. Interfície de PC serà IEEE 1394 o CameraLink (LVDS) M'agradaria parlar amb els nois que té experiència en aquest camp. Especialment sobre la interpolació de color dels filtres de color Bayer i la interfície Firewire o CameraLink. Salutacions.

Hola, he trobat alguns articles i consells sobre la interpolació Bayer filtre. Alguns mètodes són molt complicats i difícils d'aplicar en temps real. Alguns mètodes són simplement una mitjana de dos píxels veïns. En primer lloc, m'agradaria preguntar: El meu sensor té 1280x1024 píxels amb un patró de Bayer. Si he de generar 8x8x8 imatge RGB, el nombre de píxels es generarà per a cada imatge? :) Estic confós. Vaig a utilitzar un DSP o FPGA per a la interpolació de color. Sap vostè una implementació real? Salutacions. Sobak

Hola Sobakava, una reconstrucció 8x8x8 RGB d'una imatge de 1280x1024 crea (8 +8 +8) x1280x1024 matriu de bits ... = 1280x1024 píxels de 24 bits = 3.932.160 bytes: wink: (Aquest lloc explica alguns conceptes bàsics: http://www.micron.com/imaging/Technology/Color_Processing/index.html ) En efecte, la mitjana dels veïns és el mètode més simple. Es donen els pitjors resultats ... Triar un algoritme en relació a les seves necessitats de qualitat. La majoria dels algorismes poden ser implementades en temps real amb la línia FIFO o memòria intermèdia circular. No obstant això, mai he hagut de fer el codi RT. D'acord amb l'aplicació de destinació, haurà de corregir el contrast o el càlcul d'un altre tipus que necessita tota la imatge ... Potser, vostè podria desenvolupar la reconstrucció de color complexa i altres calculatino sobre el nivell del controlador de la plataforma de destinació (PC? ...). Un avantatge d'aquesta solució és la quantitat de dades a transferir, 3 vegades més petit!

Com s'implementa 1394? Em pot donar alguna informació?

Jo Texas Instruments IEEE1394 capa d'enllaç de capa i el chipset Physcal a través de bus de CPU de 16 bits, però ara el meu disseny està basat en USB 2.0.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back