circuit analògic pregunta de disseny

L

lqy

Guest
quan es dissenya un circuit analògic amb el dispositiu de mesos o bipolar, pot dir-me com dicide l'àrea del dispositiu? i la forma de seleccionar el corrent de polarització? Bon Nadal i feliç any nou!

Per la zona de MOS depèn de la coincidència o també en el nivell de soroll fliker. El corrent de polarització depèn de la GM és necessari. Bastos

Hola, no esperis una resposta directa. La seva pregunta és molt general. Si vostè ens diu quina és la seva aplicació, pot ser que algú serà capaç d'ajudar-

Potser la meva pregunta no és molt clara. 1. Veig el circuit dissenyat per les altres persones, una àrea bipolar, els dispositius són 10,3, 8,5 ..., i jo no sé per què. Per descomptat, sé que l'adequació de la font de corrent, vull dir que aquí no és per a l'aplicació d'origen actual. 2. per una sortida de classe AB, com seleccionar el corrent de polarització. i d'altra amplificador, tal com CE, CC i CB?

una altra pregunta sobre la font de corrent: que algú em digui és la resistència de l'emissor per fer coincidir la font de corrent bipolar, i la caiguda de tensió en la resistència de l'emissor degeneració de la font de corrent ha de menys de Vt (0.026V), per què?

Crec que cal llegir el llibre de molts com Disseny Razavi d'analògic CMOS IC o trade-off en el disseny de circuits analògics que el disseny del ratolí aposta CMOS analògic en compte 1. poder de tema ... 2 actual. El guany o ample de banda 3. Soroll xerrada llibre de molts sobre mesos W / talla L .. en realitat el disseny, un bon disseny ha de ser prou Gm (guany) i petit soroll, finalment tenim en compte la zona i poder .. però alguns DESIN baix consum d'energia, la primera condició és de baixa potència .. com gas_gauge, es necessita de molt baixa potència ... baixa tensió (<1,5 V) o corrent baixa (<1uA) és difícil de dissenyar .. Crec que ..

Disseny (físic) és un tema important! Crec que el disseny només pot assolir 60/100 o si no es prenen en compte el disseny.

IC per a la gravació analògica, bon disseny pot reduir els desequilibris, que es compensen cross_talk, el soroll .. Que jo sàpiga, si volem dissenyar un circuit d'OPA, utilitzeu la mida dels llibres de text es pot obtenir una OPA, però SNR o open_loop obtenir només el 60 per a mi, el disseny analògic de més de 4 anys, però encara no puc dissenyar un "alt rendiment OPA "Crec que és difícil, perquè en fabless més habitual és necessari mantenir moltes ASIC, i molts casos només cal 70_degree OPA ... només es necessita una mica de disseny OPA d'alt rendiment .. i no podem demanar al meu cap, vaig dir que volia provar el meu disseny, un més habitual totalment bé, i només permeten metal_ECO ... instal moltes design_House Tainwan dissenyador de sol · licitud es pot dissenyar el primer xip de treball de tall.

Aquesta és una pregunta que ningú pot contestar. Ha de perdre molts anys per undrstand seva resposta en només alguns dels circuits.

o MOS donar al seu circuit analògic primer amb un pressupost de tensió. Per exemple vostè té 1.5V. A continuació, una etapa de sortida que conté PMOS i NMOS ha de tenir 30%, el que significa 450mV. Aquesta és la suma de les dues tensions VDSAT. Si vostè vol tenir la mateixa velocitat dels PMOS i NMOS vostè ha de donar als PMOS més VDSAT que els NMOS. Així 150mV per NMOS i PMOS per 300mV. El corrent de polarització és el paràmetre que fixa en primer lloc. Així que amb IDS i VDSAT la relació W / L és fix. Ara GDS en mode de saturació baixa amb L. També millora la coincidència amb L fixa amb W / L. General de l'ordre dels paràmetres per fixar és. 1. Arquitectura del sistema 2. Circuit Topologia 3. Bias 4 Pressupost actual. Pressupost Espai lliure de tensió 5. P / L Dimensionament

[Quote = lqy] quan es dissenya un circuit analògic amb la MOS o dispositiu bipolar, pot dir-me com dicide l'àrea del dispositiu? i la forma de seleccionar el corrent de polarització? Per al trastorn bipolar, crec que les seves àrees es seleted d'acord al seu Ie, perquè la densitat CURRNT mantenir-se prop. I també d'acord al seu punt de treball, seleccioneu una àrea diffent. Per descomptat, hi ha moltes altres raons. Bon Nadal i feliç any nou! [/Quote]

L'actual depenen principalment de la restricció en el subministrament d'energia, que es defineix per la seva necessitat de producte. I l'àrea depèn del guany i l'ample de banda.

El corrent de polarització en realitat es defineixen per assegurar que el seu treball de circuit! Com definir el corrent de polarització és en realitat depèn dels dissenyadors, però la major part és per assegurar-se que tot el transistor a la saturació! Si vostè té una sèrie d'amplificador, l'última part és en realitat per impulsar la marxa freqüència ... això es pot fer mitjançant l'augment del corrent per complir les seves especificacions! Sobre la disposició de bipolar i CMOS, al meu entendre ... es pot dibuixar combinar però vostè ha de tenir un bon coneixement en el dibuix de disseny! Sembla fàcil de dibuixar el disseny, però no puc guarnatee el circuit està funcionant bé! 8O

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back