canvi de valor de l'arxiu de bolcat

R

research235

Guest
Hola a tots Necessito el codi TCL per a l'arxiu de bolcat de valor de canvi .. si hi ha algú que ja havia treballat en aquesta segona codi si tenen aquest .. per favor hágamelo saber ja que sóc molt necessitat d'això. seva ajuda serà molt apreciada .. VLSI estudiant

Què és exactament el que volen dir amb "el codi TCL per VCD"? Vols el codi TCL que quan s'utilitza amb una eina com MTI / VCS / NC bolcarà VCD? O un codi que va a "crear VCD" d'un disseny de Verilog? Expliqueu el seu problema millor solució ràpida Salutacions Ajeetha, CVC www.noveldv.com

hola Ajeeta moltes gràcies per ur resposta. sóc actully una mica confós amb tot això VCD i altres coses. He llegit tot el desplaçament aprox vcd en el mateix fòrum i he llegit soem d'Ur respostes anteriors també ;) .... ara el meu problema és .. Estic treballant en un projecte i per a això estic fent servir un codi C (escrit per algú més) per generar un arxiu VCD ... em vaig adonar ara que en realitat podem simplement posar un tros de codi en el banc de proves per generar l'arxiu VCD ... Ara vull saber .. si hi ha alguna manera pastera que es pot generar de forma d'ona obtinguda formar l'arxiu vcd .. utilitzant alguna eina ... i no sé, però és possible tp retroalimentar aquest arxiu VCD en el model de simulació per obtenir formes d'ona.? si us plau, em pots explicar en detall com per dir wats realment es pot fer per saber aprox la informació de sincronització exacta en cada xarxa d'un disseny .... VLSI estudiant

Sí que es pot veure la forma d'ona mitjançant la conversió d'arxius VCD a format WLF reconegut per ModelSim per a això cal utilitzar el programa vcd2wlf que ve amb ModelSim. O es pot descarregar gratis vcd GNU gtkwaves espectador des de la xarxa a la seva disposició tant per platfroms Windows i Linux / Unix!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back