Canal sense fils per OFDM

D

dhariniram218

Guest
Hola a tots, necessito alguns suggeriments respecte a la selecció de canal per al sistema OFDM .. m'han posat en marxa el transmissor OFDM i ara la recerca de canals sense fil que no siguin AWGN, Rayleigh i channels.I perícia necessita amb urgència .. Pot algú suggerir si us plau ...: !

Quin és exactament el seu propòsit? Hi ha un munt, Nakagami, canals de Weibull desapareixent, també hi ha decoloració tèrmica, a més de log-normal.

Per què necessitem un canal diferent de Rayleigh? Quina és l'aplicació?

Gràcies per respondre ... m'estic fent del projecte en la reducció del PAR en OFDM amb l'ECA (Extensió de la constel · lació Actiu) tècnica ... Per tant, necessito canal per a la implementació del sistema. Tinc alguns dubtes bàsiques per aclarir .. Jo he fet servir 16-QAM com a modulador en el meu sistema de transmissió de OFDM i m'he traçat els punts en la constel · lació de points.I desitja conèixer l'efecte del canvi en la posició de punts en el BER i l'ample de banda? ? Algú pot aclarir el meu dubte?? gràcies per endavant ...

La maximització de la distància euclidiana entre els punts assegura la BER màxima possible. Intenta mantenir la simetria. L'ample de banda només es veu afectat si es redueix el nombre de punts en 16-QAM a 8 QAM o augmentar a 32 QAM.

Hi haurà algun efecte sobre l'ample de banda amb només moure els punts existents constel · lació de la seva posició original?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back