Calibre LVS error "subtipus component dolent" amb MIM capasitor canviat

N

NOmalum

Guest
He instal · lat el PDK nou amb la mateixa tecnologia TSMC 0,13 um. L'únic que va canviar va ser MIM condensador per reduir la densitat de condensador de "1.5fF_MIM" a "1.0fF_MIM". En copiar l'esquema i es van verificar les LVS Calibre, l'error va sorgir és: subtipus component defectuós: disseny | font ------------------ MN (N2) | MN (ND ) Però això no és produït amb el canvi PDK condensador "1.5_MIM". No sé exactament el que està causant aquest descrepancy. I vaig canviar l'arxiu Fule per "1.0fF_MIM" límit quan he comprovat. Vol dir que l'arxiu de regles que causen cert grau d'incoherència? i si es tracta de com solucionar-ho? Gràcies!

Hola leo_o2 Va ser un transistor NMOS, que estava causant un error. Vaig anar a Eines-> CDF-> Edita i em vaig trobar amb el transistor NMOS i vaig canviar cdlmodel: de ND a N2. No obstant això, l'error que encara existeix: (Si us plau, corregeixin si estic editant manera CDF malament!

Hola NOmalum en primer lloc assegurar-se que no es tracta d'un error real que van escapar de la versió anterior de les regles, si el disseny pcell és en realitat un partit pel símbol esquemàtic a continuació, comproveu que netlist (disseny o de la font) no és correcta. Si es tracta de la font i canvieu el CDF del simulador auCdl, que és utilitzat per Calibre de LVS netlisting Si és la llista de connexions de disseny que utilitza el subtipus mal, llavors és necessari canviar les regles i modificar la regla d'extracció d'acord Faci'ns saber si vostè necessita més ajuda

Hola, en primer lloc NOmalum assegurar-se que no es tracta d'un error real que van escapar de la versió anterior de les regles, si el disseny pcell és en realitat un partit pel símbol esquemàtic a continuació, comproveu que netlist (disseny o de la font ) no és correcta. Si es tracta de la font i canvieu el CDF del simulador auCdl, que és utilitzat per Calibre de LVS netlisting Si és la llista de connexions de disseny que utilitza el subtipus mal, llavors és necessari canviar les regles i modificar la regla d'extracció d'acord Faci'ns saber si necessita més ajuda
Hola dgnani, 1. He parlat amb la versió anterior, no hi ha cap error, ja que ja he presentat per a la fabricació de l'última versió. 2. Crec que l'error no ve de la font, ja que el subtipus dolent és que la direcció de disseny 3. Per tant, si hagués de canviar els arxius de la regla com ho he de fer? A l'arxiu de regles que ha trobat el dispositiu MN (ND) [.....] i MN DISPOSITIU (N2) [...]. Són idèntics per al tipus de canvi PDK de "1.5fF_MiM" i "1.0fF_MiM", no hi ha diferència! - Gràcies!

A ser fàcil, pot reemplaçar ND de N2 en l'expedient de llicència de conduir comercial. Es tracta d'un arxiu de format txt. A continuació, utilitzar el nou arxiu CDL per LVS de xecs. Una cosa dolent en el seu canvi de funció de distribució.

Hola dgnani, 1. He parlat amb la versió anterior, no hi ha cap error, ja que ja he presentat per a la fabricació de l'última versió.
ok
2. Crec que l'error no ve de la font, ja que el subtipus dolent és que la direcció de disseny
Calibre no pot saber com la fosa en mal estat per tal de buscar a la capçalera de les regles de LVS, on en general TSMC llista de tots els subtipus de dispositius i veure si el tipus de dispositiu que està tractant d'utilitzar en l'esquema és el que s'extreu en el disseny o el CDL netlist
3. Per tant, si hagués de canviar els arxius de la regla com ho he de fer? A l'arxiu de regles que ha trobat el dispositiu MN (ND) [.....] i MN DISPOSITIU (N2) [...]. Són idèntics per al tipus de canvi PDK de "1.5fF_MiM" i "1.0fF_MiM", no hi ha diferència!
si resulta ser en realitat un problema d'extracció, llavors simplement canviar el nom de les regles perquè coincideixi amb el nom de CDL Leo_o2: Fer el canvi oposat i canviar la llista de connexions CDL quan el problema està en l'extracció de disseny té el perillós efecte secundari que dos dispositius diferents poden ser assignades a aquest subtipus, llavors la seva xec LVS no podria notar la diferència ...
- Gràcies

Però moltes vegades, aquests van ser causats per probblems inconsistents entre el PDK i l'arxiu de comandes LVS.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back