Cal fer-Docs que explica el bàsic lloc i ruta

E

engr

Guest
Hola a tots Pot algú donar-me la documentació que explica els fonaments molt bàsica sobre el lloc i la ruta (especialment en l'arribada, sobre les capes de metall i tot). Jo sóc incapaç d'aconseguir la documentació sobre els conceptes fonamentals de Gràcies

Estic buscant alguna cosa més [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 17 segons: [/color] [/size] el bàsic

la lectura dels documents de relavantes pot ser una ajuda

1) El millor és utilitzar el document de l'eina. Normalment donen molt descripció del tema (amb les ordres relacionats) 2) Per a les bases de la planificació de sòl i el poder d'enrutament i, en general, tracti d'aquest llibre. És molt d'informació sobre aquests temes (última capítols) específics dels circuits integrats (VLSI sistemes de la sèrie) per Michael John Smith Sebastià Saqib

hola, vostè pot anar a través del llibre sobre el disseny d'ASIC per Himansu Bhatnagar ... si us plau, trobar el document adjunt, la seva bona resposta per obtenir més detalls

Com estic pensant en fer un projecte en el flux d'ASIC, em o qualsevol synthesyable codi Verilog de qualsevol processador o controlador que ajuda per al meu projecte, pls, m'ho saber ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back