Cadence IC5.0 versió d'actualització IC50.33 - és possible?

I

illiviu

Guest
Tinc IC5.0 versió. És possible actualitzar aquesta versió amb l'ISR de IC50.33, o he de tenir la versió base de IC50.33?

La regla és que la cadència de cada versió que sempre es necessita la versió base i per a l'actualització necessita l'última [ja sigui el ISR, QSR, etc ..]

Si s'instal · la sobre la versió anterior (base), no cal el CD de la base per a la instal · lació. Si voleu instal · lar ISR / QSR en un nou directori, llavors vostè tindrà la base CD (IC5.0). Salutacions.

Sí, tinc la versió 5.001, crec que és la primera versió. Per tant, és possible actualitzar només amb 5,033 ISR? Per descomptat, en la mateixa jerarquia.

No Cada versió de [5.001, 5.033, etc] té la seva base. Per ser més específics: 1. Una instal · lació de 5.001 no es poden actualitzar per un ISR 5,033 / QSR 2. A 5,033, si ja està instal · lat, només necessita un ISR 5,033 / QSR [sense necessitat de 5,033 Base]. No obstant això, si no s'instal ·, un 5,033 en primer lloc haurà Base 5,033 per ser instal · lat, i després s'actualitza amb els últims 5,033 ISR o QSR. Capish?

Roli: Quin és el significat exacte d'ISR o QSR? Em trobar les seves mides són molt grans com la base. Quin és el contingut en ells?

Només cal instal · lar l'última actualització de 5033. Aquesta actualització en la cadència és un programari complet.

NO, no estic d'acord amb tu! L'actualització no és una versió completa! La base que es necessita.

a flyinspace: QSR - trimestral acumulatiu de programari d'ISR - paquet de continuació de programari intermedi que no sé per què aquestes versions són tan grans, però aquests substitut d'una gran quantitat de paquets. salutacions, hqqh

Si la seva empresa va comprar el programa de la C @ cia, vostè hauria de servce actualització. Ells li donaran una sèrie de CD amb la base. Serà millor que et pot fer servir, i descarregar la informació més actualitzada QSR / ISR.

No crec que vostè ha de tenir la base. programari de cadència és un conjunt.

Una vegada més - la regla de la cadència de mateixa versió de "X.YZ" és la següent: Només es necessita [color = red] última [/color] QSR o ISR o UPDATE per exisiting d'instal lació per actualitzar! És necessari en base i [color = red] última [/color] QSR o ISR o UPDATE per a la instal · lació a què s'actualitza!

o ha de tenir instal · lada la versió de base! ¡Bona sort!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back