Cadència 6.1 - ajuda necessària amb el temps de simulació a llarg

V

vikkie

Guest
Hola, estic executant una simulació d'un operatiu del meu problema de disseny digital en 100HZ.The és que està prenent massa temps a prendre més d'un dia per una simulació de disseny sec.This gairebé un 5 per majoria conatins comptador digital, comaprator, canvi registres i alguns lògica de control. He intentat diferents opcions, però res a f worked.I trobar alguna manera d'executar la simulació ràpida per favor hágamelo saber. (Estic utilitzant Cadència 6.1 per al disseny)

temps de simulació total: 5 seg pas mínima: 100u segons, però quan veig el fitxer de registre està prenent mesures en nano segons i escaig.

Per què no es simula a alta freqüència per veure si té el mateix problema o no. Em refereixo a usar `1ns/10ps escala de temps i després utilitzar inicial clk = 1'b0, sempre # 10 clk = ~ clk, espero que ajudi

Gireu al perfil (+ ncprofile) per determinar on és el simulador de passar la major part del seu temps. Si el seu rellotge és de 100 Hz s'ha de prendre passos de temps de 1PS.

la meva conjectura és que és / són combinatòria bucle (s) en algun lloc del seu disseny que està causant el simulador per avaluar i tornar a avaluar la mateixa peça de codi una i altra vegada. així que si el retard a través d'aquest bucle és combinatòria 2ps, llavors serà avaluar cada PS 2.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back