assessorament professional per favor,

L

leo83

Guest
hola jo sóc un estudiant d'últim any Engg i necessito consells.La meva branca és l'electrònica i la comunicació.Quins són els oppurtunities treball diferent en aquest camp.
Jo sóc un fresc i així suggerir alguna cosa adequat per a un principiant.sóc de l'Índia i ara, ja que la indústria està en un gran auge en aquests moments hi ha una gran quantitat d'empreses que contracten nous enginyers ritu ara.Però no vull treballar en l'àmbit TI.per suggerir una cosa diferent a això.
Thanx in advance

Hola Leo, jo també sóc un estudiant d'últim any, des del Perú ...

Escolta, el més comú aquí és treballar per un operador de telecomunicacions, com a monitor de xarxa o d'ajuda tècnica, gairebé tots els negocis necessita un sistema managemente xarxa, pot anar en la línia de treball si vostè està interessat en les telecomunicacions.

També hi ha el camp de la investigació que no és molt bo al meu país, no sé com és la teva, aquest tipus d'ofertes d'Investigacions en el camp amb les noves tecnologies en el camp de l'electrònica, això em sembla molt interestingf i gratifing encara que no és de això al meu país.

Bueno, no sé què més dir-li, que vostè pot fer el seu propi negoci, desenvolupament de projectes i la venda o el prendre les idees d'altres persones i desenvolupar-les, que pot ser la línia de treball interessant.

Espero que això t'ajuda, una pregunta, però, què significa?

en primer lloc vull agrair o 4 en resposta a la vostra adreça.Significa que la informació technology.Includes totes les qüestions relacionades amb la promoció de la ciència informàtica i la tecnologia i amb el disseny, desenvolupament, instal lació i posada en pràctica de sistemes d'informació i aplicacions.

Bé suposo que el seu temps per decidir quin és més important.....el seu interès o les perspectives d'ocupació.Per a la CEPE vostè pot entrar en Disseny (digital / analògic) o del Sistema o Arquitectura, etc A l'Índia hi ha abundància de llocs de treball per sector de TI amb molt poques empreses fan a la CEPE.

Si està realment interessat en la diversitat de maquinari pot provar l'aplicació de ST Microelectronics a Noida o Texas Instr.a Bangalore.ST és en la seva majoria en FPGA a la sucursal de Noida.

records
Ram

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back