ASIC VS FPGA

Y

yibai

Guest
El meu cap em va dir que en lloc d'utilitzar FPGA ASIC.And l'ASIC ha dissenyat per fa alguns anys.No sé què és correcte o no el que el meu cap em parla

aquest tema ha estat discutit diverses vegades abans i els debats s'han perllongat durant mesos.així que una mica de cerca us donarà una gran quantitat d'informació.que no és difícil, només cal fer clic a l'enllaç "cercar".

FPGA té poc temps al mercat.
ASIC és rendible per a grans volums.

Crec que és millor FPGA b'cos cost serà menor i el temps de disseny també serà menor, més d'U que més tard pot canviar fàcilment el disseny ur

Crec que el seu cap ho hauria dit a la seva aplicació en el FPGA, perquè ell hagués volgut que el disseny es verifica la funcionalitat on-chip en lloc d'enviar-lo a la FAB i el seu control.
Que és molt més arriscat i rendible.

Asics serà millor si el volum produït és more.for petit nombre FPGA és més barat.

És el Cap rght contínuament:)

La pregunta és com assegurar-se que la seva ASIC que s'està "lliure d'errors" i si no FPGA que li dóna gran flexibilitat per canviar alguna cosa en marxa o fins i tot en l'àmbit dels clients, ho pot fer sense remotly client ho sàpiga.Amb ASIC podria acabar amb un munt de petits com microcontroladors PIC12C671 ariund seva ASIC, i no hi ha manera que el seu client estarà feliç si fer alguna cosa així ..Plom ROHS lliure algunes fàbriques ASIC no recolzar aquesta iniciativa, però, tan migh haver d'esperar o trobar algun cos més, pel que sembla perdre quota de mercat de l'empresa, i reducció de salari i ocupació perdut, que una i altra vegada abans d'entrar ..... a l'ASIC
ASIC menys que és analògic i aquí és totalment diferent la història

depèn.
FPGA és bo en prototying.
ASIC és ràpid i barat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back