ARM7TDMI codificació en C

A

arun434

Guest
sóc nou en la codificació ARM7 amb c ... el que he d'estudiar per a la codificació .. Què necessito per estudiar el llenguatge assemblador i la seva arquitectura .. pls help me

cal conèixer les operacions d'ús ARM, per codificar de manera efectiva en c per a processadors ARM. sense conèixer el conjunt de braç bàsica, writng en C per si sola no ajudarà en el desenvolupament de projectes seriosos.

cal conèixer les operacions d'ús ARM, de manera efectiva el codi en C per a processadors ARM. sense conèixer el conjunt de braç bàsica, writng en C per si sola no ajudarà en el desenvolupament de projectes seriosos.
Si us plau, permeteu-me en qüestió aquesta afirmació. Si vostè és bo en la "C", no hi ha necessitat real d'entrar al ARM ASM per obtenir un programa en marxa. Només fa una ullada als exemples proporcionats per Keil i IAR o de tercers. Bob

Si us plau, permeteu-me en qüestió aquesta afirmació. Si vostè és bo en la "C", no hi ha necessitat real d'entrar al ARM ASM per obtenir un programa en marxa. Només fa una ullada als exemples proporcionats per Keil i IAR o de tercers. Bob
Crec que sense asm que és molt difícil depurar un programa si té algun problema. Però de programació C és suficient per esdevenir un bon programador per ARM, però el coneixement asm et farà expert, quan es pot veure l'interior de la ARM. En C no es pot veure els registres i contingut, ASM es genera quan es compila C progressiu, però per entendre-ho ha de saber de programació ASM. Sabent 8051 instruccions d'ASM, de cap manera ajudar en ARM com el conjunt d'instruccions és completament diferent a causa de l'arquitectura.

Fa poc em va ensenyar a mi mateix integrat de programació C per a la micro ARM i jo no tenia necessitat d'aprendre el funcionament intern de la micro a programar amb ell. El xip que estava usant (STM32) tenia molts arxius de la biblioteca i els exemples que van ser de gran ajuda. Les biblioteques de fer totes les femelles i els perns de coses, mentre que vostè pot concentrar-se en la lògica del programa. Bob té raó en què es pot aprendre molt d'aquestes biblioteques, principalment en la forma de funcionament (sobretot els perifèrics) pengen junts en el xip, i si he de fer un altre projecte, probablement vaig a aprofundir una mica més en aquest costat de les coses, com algú va dir, que li farà un expert. També vaig anar a un entrenament de proveïdors, que va ser molt valuosa quan s'està començant - vostè ha de ser capaç d'obtenir en una d'elles de la seva disti .. HTH - dave

Hola Dave, estic d'acord amb tu, jo no dic C no és útil, però a partir dels meus 10 anys exp en aquest camp que he vist molta gent amb experiència de 3 a 4 o 5 anys, i també s'encarreguen de voltant de 300 programadors sota meu, que no són dubte molt bons programadors mitjançant l'ús de biblioteques internes, afegeixen els arxius de capçalera donades pel venedor, però si la sol · licitud per canviar el codi d'inici que no ho fan d'acord amb la meva obligació, com està escrit en assemblador i no té coneixement de l'arquitectura. Fins i tot en l'etapa de depuració, quan les coses no funcionen d'acord amb el programa que no sé per depurar en maquinari o programari de nivell, el depura a nivell de programa en C i no portar cap solució, i tom 1/10th del temps que es prenen per la depuració del problema a nivell de assemblador, no de l'experiència, però amb el coneixement asm. però o pot sobreviure sense el coneixement de la ASM. Estic d'acord amb tu. Vostè pot convertir-se en un enginyer de programari bo, amb programador de C, però es convertirà en enginyer expert integrat amb el maquinari, el programari (ASM i C).

Sí, sempre és subestimat la importància de modificar el codi en comptes de fer aplicacions des de zero. Em vaig trobar amb que els agents d'exemple per al Keil STM32 van ser informatives, ja que no va fer ús de les biblioteques de ST, de vegades se'ns va espatllar amb la facilitat de les aplicacions de perns, però és genial per a un enginyer de maquinari en la seva majoria com jo ... - Dave

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back