antena República Democràtica del Congo

L

lbh00

Guest
Hola a tots,

Tinc algunes preguntes sobre les regles de disseny de l'antena ....
el problema que tinc és que les normes de Diva que tinc no comprovar els errors de l'antena i veig en el lloc de cadència que es Diva control de l'antena de suport a través de la drcAntenna comanda, però no estic segur de com puc activar per als meus dissenys?
és a través dels arxius. rul?Pot algú donar-me un exemple de treball?

A més de que no estic segur que entenen el problema de l'antena ....Li vaig preguntar a col legues de tot i van dir que tots U ha de fer és tallar el metall de llarg connectat a la porta i el pont de les dues parts amb una capa superior de metall ....Si el problema es deu a Ion aiguafort i l'acumulació de càrregues en la peça gran de metall, llavors, ¿com conciliar les dues peces amb un metall impedeix l'acumulació de les càrregues d'ambdós metalls ara?no són els dos metalls connectats amb vies que s'han de dur a terme i per tant deixar que els càrrecs també s'acumulen en totes les peces de metall?
Estic segur que em falta alguna cosa per aquí, però no sé el que pot pls algú aclarir aquest punt per a mi?

gràcies per endavant
lbh00

Sobre la seva segona pregunta, sí, el gravat de les línies de metall llarg acumular càrregues grans en el metall, que no té un camí de descàrrega que podria trencar l'òxid de porta.
Així que si vostè va a utilitzar un llarg metal1 la línia connectada a la porta i després aquest s'acumulen càrrecs.Si en el seu lloc fer un pont (és a dir, tallar aquesta estreta metal1 línia a la porta i utilitzar un mitjà per pujar a metal2 i de nou en la següent línia metal1), llavors la metal1 connectat a la porta és només una petita peça de metall que va guanyar no acumular prou càrrega per arruïnar l'òxid de porta.En el següent pas, quan el pont es fa metal2 aquesta tira petita de metal2 és tan curta que no s'acumulen càrrecs suficients per arruïnar la porta.
Una regla general és que la superfície del metall no ha de superar la superfície de la porta per més d'un factor de 100 (això és, per descomptat, depèn del procés i es troba en les regles de disseny)

Això és correcte, però els càrrecs que s'acumula a la petita peça de metall 2 són de lliure moviment de càrregues elèctriques per a la petita peça de metall 2 és en realitat el gran tros de metal1 la petita peça de metall que està connectat a la porta i per això estan de tornada a una àmplia zona que acumula els càrrecs i es connecta a una porta ....el que està malament amb aquest raonament?
He llegit en el llibre "L'art del disseny analògic" per Alan Hastings de passar a un altre metall amb l'esperança que la capa superior de metall està connectada en algun lloc a una difusió que es fuga dels càrrecs que s'acumula durant el procés ....Si us plau corrent sobre aquest ....lbh00

He estat fent disseny de 24 anys ..

1) La millor manera de resoldre el problema de les antenes és afegir un p-díode sobre nwell
o un díode de més de n-psub en el node metal1 que s'adhereix a la porta.
La idea és que el díode avaria abans de la porta-òxid.
Això és un absolut a les portes de bons vinculats a les coixinets.L'excepció està en alta tensió
circuits on s'ha de tenir molta cura amb voltatges de ruptura.

2) Diva té una limitació de com moltes vegades les transicions entre els nivells de node d'
d'interconnexió abans que es "va perdre".
Recomano un arxiu independent ANT.rul ..però hi ha un límit per a les transicions.;)

3) h (a) ck un arxiu de l'antena d'una altra tecnologia.

els díodes sí que són bones solucions, però el que si he de provar aquests transistors amb tensions d'entrada de baix (0.2-0.3 V), a continuació, els díodes es pertorbi les meves proves ....

Vaig a tractar de h (a) ck un arxiu d'un altre de techno i C Què passa ....

gràcies per tots o guys ur resposta van ser molt informatives

lbh00

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back