amplificador operacional de rang dinàmic

A

aryajur

Guest
Com és el rang dinàmic d'un amplificador operacional es defineix?

Bé, són el valor màxim i els nivells de la sortida d'un amplificador operacional, sense afegir una gran distorssion en el senyal. Per obtenir més informació sobre aquests temes, es pot llegir el llibre següent: Desig amb amplificadors operationals i circuits integrats analògics, per Sergio Franco.

Estic d'acord amb JoseLeonardo. El meu rangs dinàmics amplificadors operacionals són definits per la ració d'entrada a la sortida que segueix sent útil en la meva sol licitud. Si la distorsió d'un rotllo fora de freqüència està dins de la meva zona de confort per l'aplicació a continuació, segueix explicant. Si comença a insultar l'amplificador operacional o doblegar el senyal tant que he perdut la informació, llavors no. només les 2 centaus dfullmer

En el llibre per a tots els amplificadors operacionals de TI que el defineixen de la següent manera: DR = 20 Log (Vout (màx.) / Vout (min)), on diuen que Vout (min) es determina pels nivells de soroll i les tensions d'offset i Vout ( max) es dóna com: Vout (max) = VOH (min) - Vol (max) Això que diuen és que la definició similar a la definició d'un DAC DR. Estic una mica confós, com per la definició de Vout (max) és l'oscil de sortida i no és possible la major producció?

Límits pràctics d'un sol amplificador operacional subministrat pot ser una raó. Ferrocarril no al ferrocarril amplificadors operacionals que surten de prop l'oferta podria ser un altre. Aquí hi ha un enllaç a un llibre d'amplificadors d'OP per a tothom li pot resultar útil. h ** p: / / rapidshare.de/files/27332238/Op-Amps_For_everyone.pdf bona sort després de tot, recordar que la matemàtica és que fa com l'enginyer de disseny ha de decidir el que és pràctic i el que no és. En molts casos (i al meu entendre) és el que fa als millors enginyers .......: D bona sort dfullmer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back