Amb l'interruptor giratori amb un PIC16F877

A

abdullahbicen

Guest
Vull usar 1 12 pols formes interruptor giratori amb un PIC16F877 en el meu projecte. El meu problema és l'interruptor té un munt de agulles i no vull que utilitzi agulles per tal de llegir la posició del commutador. Hi ha una altra manera de fer això?

Hola, utilitzeu dos nombres de 74HC148 en cascada. Salutacions, [url = http://bharathyeju.blogspot.com] Laktronics [/url]

O utilitzar un codificador rotatori (requereix 2 pins per al A i B del encoder sortides) ... Micro

també es pot utilitzar el port ADC Connecteu el port ADC d'un potenciòmetre, (centre de ADC del port, al final màxim a +5 V i la fi min a GND) Ja que es necessita de 12 posicions, cada canvi de posició es produeixen a intervals de 30 graus. o 1023-1012 = 85 bits (aproximadament) per obtenir el número de posició, es divideix el valor de ADC (10 bits de dades) en un 85, el resultat obtingut (sense aproximació) serà la posició seleccionada. ARB

Si voleu utilitzar canviar la utilització de 12 resitors i el port ADC

Gràcies per la seva ajuda. Tinc la intenció d'utilitzar dos 74LS148. Com jo sóc nou en disseny de PCB, no estic segur d'utilitzar peces digitals i analògiques en el mateix PCB.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back