altaveu imant carregador

Y

yugal

Guest
Pot algú que m'ajudi a dissenyar un carregador d'imant de 10 "a 18" altaveu a través de la tensió de xarxa. El necessito molt. agraint a tots. conjugal

tpetar hi, thanks for ràpida reply.I trobat un circuit per al carregador sota imant poder. conjugal [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR] [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR]

no, no he de resoldre un problema més gran carregador 0400-600V DC i amplificador 800-1000 per carregar grans imants. conjugal

Vaig fer un electroimant amb l'esperança que podria revitalitzar l'imant en el moviment del mesurador D'Arsonval (era cert percentatge baix). Em va embolicar un tros llarg de filferro magneto voltant d'una barra d'acer. He aplicat d'alimentació de 12V de la bateria. Va assenyalar a diversos amperes. Era fort, però no tan fort com havia de ser. Si es connecta més d'uns pocs segons, va començar a escalfar-se. No necessita 800 amperes. I és probable que no necessita energia elèctrica. Fins i tot si s'utilitza corrent altern, ha d'executar a través d'un díode valorats per l'import passar pel filferro. Penseu en la possibilitat de provar aquest experiment, ja que el seu lloc implica que vostè ha obtingut accés al imant de l'altaveu. (Si no té accés llavors vostè haurà de tallar un forat a la cúpula central. D'hora et pega en una gorra de paper.) Adjuntar un potent imant l'imam feble existent. Com un tipus de neodimi. Ha de ser prou petita com per cabre sota el con de veu. Per diagrama:
81_1342723607.gif
Els pols NS serà additiva. Serà difícil de maniobrar l'imant nou a la polaritat adequada i la posició correcta. Vostè ha de tenir cura per evitar que l'imam salti fora dels seus dits. Si impacta en metàl · lic que podria trencar. No vol que les partícules caiguin en l'espai al voltant de les bobines de veu.

hola ho sento per la resposta tardana. Necessito aquest tipus d'equips conjugal

Hola, no hi ha repetició de ningú. si us plau m'ajudi conjugal

El que demanem a no gaire comú, en realitat mai he sentit parlar d'ell abans. No serà fàcil aconseguir una solució en aquest.

Tots els imants permanents són tècniques "carregada" (magnetitzat) d'una manera similar. En contrast amb algunes de les contribucions més especulatives en aquest fil, el disseny d'una unitat de magnetització s'iniciaria amb un càlcul exacte del circuit magnètic, la força d'un camp obligatori i font d'alimentació per impulsos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back