Alimentació qüestió

P

Pinoy

Guest
Hola,
tinc dos fonts d'energia ...5V i 12V ...que ofereix la meva pilota regulador 3.3V.El meu estimat cérvol corrent d'entrada és al voltant 5A ..Atès que aquest és molt gran per la meva 5V/12V connector (Només tenen qualificació 3A), vull distribuir de 5V i 12V com 3A de 12V i 2A d'5V o 2,5 de 12V de 5V i 2,5 A.Com fer això?Perquè al connectar els 2 subministraments (5V i 12V) en paral lel amb dos diodes, òbviament 12V dominarà.

No crec que sigui possible ....
Si afegeix una LDO a la 12V a 5V, tindrà una caiguda de volatge seu 7V IIN LDO, amb una corrent de 2A => 14W!

Vostè podria tenir 2 pilota, un a la de 12V, i l'altre sobre la 5V, i separat de la seva 3.3V desconnectat en 2 carrils de poder suplly.
Vostè podria tractar de connectar els 2 carrils, però hi haurà alguns d'oscil lació entre els 2 cérvol.
Cal canviar alguns components de 2 fonts d'energia (és a dir, bateria, i la línia).No sé si aquests components poden treballar a la regió de transició ...

bona sort

No es pot "barrejar" els voltatges, però es pot "barrejar" els corrents ..

Vostè pot construir 3A font de corrent (que pot basar-se en el LM350 dissipador i un resitor) i alimentació de 12V de tensió terminals,
això és una "corrent" ..
La resta, o el segon "actual" es pot extreure de 5V a través d'una font de voltatge d'díode ..

Connectar dues "corrents" i això és tot ..

Records,
IANP

Puc baixar de 12V a 5V mitjançant convertidor Buck?Llavors es combinaran cérvol convertidor 5V i de sortida de 5V la tensió d'entrada amb dos diodes.(K és comú)

És l'actual ara es divideix?

Després que el pas
cap avall 12V a 5V (fer d'aquest "5V" tan a prop com sigui possible als altres "5V") que vostè pot seguir per intentar "igualar" els corrents d'ambdues fonts de 5V amb baixos Ω resistències,
per exemple, 0,1 Ω o fins i tot inferior a la ..

Records,
IANP

Advertència, es pot connectar directament als 12V a 5V amb la pilota 5V a 3,3 V pilota.
Vostè ha d'inserir un element d'emmagatzematge d'energia,
és a dir, un inductor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back