algunes preguntes sobre l'amplificador al filtre actiu RC

L

lily1981216

Guest
Hola a tots,
tinc el disseny de dos filtres que tinguin freqüències de tall de 100kHz i 1.2Mhz.I no sé com seleccionar els amplificadors en els filtres.I quin és el requisit del guany, etc bandwidthand? Gràcies!

lily1981216 va escriure:

Hola a tots, tinc el disseny de dos filtres que tinguin freqüències de tall de 100kHz i 1.2Mhz.
I no sé com seleccionar els amplificadors en els filtres.
I quin és el requisit del guany, etc bandwidthand? Gràcies!

¿Quina
és la relació entre l'estructura dels filtres i l'amplificador?Podria explicar que, en major detall? Gràcies?

lily1981216 va escriure:

¿Quina és la relació entre l'estructura dels filtres i l'amplificador?
Podria explicar que, en major detall? Gràcies?

Hola, LvW, estic confós per la seva explicació: GBW de la opamp hauria de ser de 50 ... 100 vegades més gran que el pol de freqüència d'una segona fase per al filtre.

50 ~ 100 vegades més gran és fosca i per què?
Crec que el 0 dB d'ample de banda de l'amplificador conjunt més que el producte del pes corporal del filtre miltiply el guany és suficient.

, you're invited to calculate the exact transfer function of a second order filter build with a band limited (let's assume first order for convenience) amplifier by yourself.

A mesura que la matèria fosca
com a resposta, es va convidar a calcular amb exactitud la funció de transferència d'un segon filtre per construir amb una banda limitada (assumim de primer ordre per a la conveniència) pel teu amplificador.Espero, vostè creu immediatament, sense càlcul, que la funció de transferència ha de ser de tercer ordre llavors.

Com que la qüestió més interessant, de quina manera i què tan greu serà la funció de transferència ideal filtre ser afectats per la GBW finit?Per anticipar part del resultat, el filtre de tall, respectivament, freqüència central, així com és Q es canvien.Aquest factor de 50 a 100 és una regla d'or si vol mantenir l'ideal de filtre amb paràmetres acceptables de tolerància.

Si el factor no és factible, es pot ajustar el filtre dimensionat per examinar el veritable amplificador.Perquè la veritable funció de transferència és en realitat de tercer ordre, que possiblement no hi caben exactament les característiques.

Estic totalment d'acord amb les explicacions anteriors.

Una breu observació / addició a l'última part de
la contribució
de la FVM:

Si el factor no és factible, es pot ajustar el filtre dimensionat per examinar el veritable amplificador

component values in order to "adjust" the real filter transfer function (with a real amplifier) to the IDEAL value at one specific frequency, which eg can be the pole frequency.

Hi ha un mètode especial per a trobar les corregit
els valors dels components amb la finalitat de "ajustar" la veritable funció de transferència del filtre (amb un amplificador) per al valor ideal en una freqüència establerta, que per exemple pot ser el pol de freqüència.
Aquest mètode fa ús d'un programa de simulació SPICE i com es compara amb l'ideal de la resposta real.D'això es pot calcular i mostrar el nou component de valors.

Moltes gràcies!Però
estic una mica perplex.Vol dir que l'amplificador ha de ser seleccionat d'acord amb l'estructura dels filtres (Salle-clau, MFB, salt-granota)?I si volen dissenyar un filtre que he conegut i la freqüència de tall del filtre, cal determinar l'ordre del filtre primer?A continuació, calcular la freqüència de tall dels filtres de segon ordre que constitueixen el filtre.I jo ús la freqüència de tall dels filtres de segon ordre per a determinar el guany i l'ample de banda?Per tal de determinar l'estructura de l'amplificador.És el procediment correcte?Creat després de 23 minuts:FVM va escriure:

, you're invited to calculate the exact transfer function of a second order filter build with a band limited (let's assume first order for convenience) amplifier by yourself.
A mesura que la matèria fosca
com a resposta, es va convidar a calcular amb exactitud la funció de transferència d'un segon filtre per construir amb una banda limitada (assumim de primer ordre per a la conveniència) pel teu amplificador.
Espero, vostè creu immediatament, sense càlcul, que la funció de transferència ha de ser de tercer ordre llavors.Com que la qüestió més interessant, de quina manera i què tan greu serà la funció de transferència ideal filtre ser afectats per la GBW finit?
Per anticipar part del resultat, el filtre de tall, respectivament, freqüència central, així com és Q es canvien.
Aquest factor de 50 a 100 és una regla d'or si vol mantenir l'ideal de filtre amb paràmetres acceptables de tolerància.Si el factor no és factible, es pot ajustar el filtre dimensionat per examinar el veritable amplificador.
Perquè la veritable funció de transferència és en realitat de tercer ordre, que possiblement no hi caben exactament les característiques.

lily1981216 va escriure:

Moltes gràcies!
Però estic una mica perplex.
Vol dir que l'amplificador ha de ser seleccionat d'acord amb l'estructura dels filtres (Salle-clau, MFB, salt-granota)?
I si volen dissenyar un filtre que he conegut i la freqüència de tall del filtre, cal determinar l'ordre del filtre primer?
A continuació, calcular la freqüència de tall dels filtres de segon ordre que constitueixen el filtre.
I jo ús la freqüència de tall dels filtres de segon ordre per a determinar el guany i l'ample de banda?
Per tal de determinar l'estructura de l'amplificador.
Procediment és el correcte?

i

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back