al seu torn els auriculars USB a 3.5mm

T

tooki

Guest
Hola, tinc uns auriculars USB, i vull donar-li volta al connector de 3,5 mm, un per l'àudio, i altres per el micròfon, vaig obrir la targeta de so dels auriculars i em vaig trobar amb cinc cables, que s'organitzen en dues seccions. una secció de dos fils, i l'altre té 3 cables. i ha connectat un connector de 3,5 mm que té 3 fils lliures en l'altre costat, a la targeta de so integrada, i si ho faig contacte amb dos dels tres cables lliures, a una normal d'audiòfons de 3.5mm, del que sembla. però quan intento amb els cinc cables dels auriculars USB (un a un, òbviament), em surt cap so. i no ha desconnectat els cables dels auriculars de la targeta de so d'aquesta. pot ser la raó que el so no? una foto ... ho sento per la qualitat: S
dsc01358ap8.jpg

Que ha de ser fàcil. Dessolder els cinc cables. Poseu l'auricular a l'orella. Prova dels cables de dos en dos amb un multímetre, els ponents fan un soroll quan es connecta la sonda, si tots dos fan soroll té els cables de senyal per als altaveus, llavors vostè necessita per trobar la tornada, només un dels oradors que fan soroll quan connectar les sondes. Normalment, cada altaveu té una resistència de CC de 32 Ohm, així que si tens tant és una sèrie que tindrà 64 Ohm (el fil de retorn és comú per als dos altaveus). Llavors, els dos altres cables són per al micròfon, suposo que haurà de tractar a banda i banda i veure quin funciona, i això és el seu suposo.

Hola. Si és un connector USB, llavors és probable que es connecta a un telèfon mòbil. De quin tipus és? Si no, aleshores si us plau, feu-nos saber el que és el usb connectat. Gràcies.

no company, això és per pc. Mai he vist un telèfon mòbil amb aquest tipus de connexió

Hola. La recaptació de Motorola té una connexió USB i alguns altres. En general, vostè ha de tenir per als altaveus d'un terreny i després a l'esquerra i la dreta. El sòl serà d'un color coure i L i R ha de tenir algun tipus de plàstic. Pel micròfon tindrà els 2 fils. El que suggereix R00KIE treballarà per a vostè, tant per als ponents i pel micròfon. El micròfon també és una espècie d'un altaveu ... Bona sort.

Encara que, vostè pot prendre un auricular amb cable estàndard de £ 1 (molt barat), mentre que un USB és un molt més. Acabava de comprar un kit mans lliures portàtil barata a lloc i Kee p [els USB un. Si no és mantenir la interfície USB per fer un petit USB / Audio SI.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back