Ajudar a la radiació dosímetre

P

pisoiu

Guest
He comprat recentment una sèrie de dosímetres de radiació utilitzada per les tropes alemanyes, el tipus FH39. El conjunt té dos tipus de dosímetres de ploma, una escala de 50 Roentgen i altres amb 500 escala de Roentgen. Aquests dosímetres s'han dissenyat bàsicament per a mesurar la radiació ionitzada total durant un llarg període de temps, diguem un dia o dos. El que m'interessa és si és possible convertir un dosímetre com a un dispositiu que mesura la radiació instantània de connectar un circuit d'amplificació a la seva càmera d'ionització. Estic interessat en construir una cosa similar amb comptador Geiger. Tinc 20 plomes disponible per sacrificar un o dos per aquest projecte no seria un problema. El problema és que no entenc molt bé la física al voltant d'aquest tema i pot haver alguns detalls que trobo a faltar. Un altre problema seria el calibratge dels aparells elèctrics tals construït. Òbviament, jo no tinc i no seré capaç de descarregar el codi font de radiació de manera que l'única font disponible, en el millor dels casos, és demanar ajuda a un metge de raigs X instal.lacions. Vull saber si aquest es podrien construir en aquestes condicions. Salutacions,

Bé, és una suposició ... Té un televisor (OLD) CRT?? que li pot proporcionar algun tipus de radiació. Raigs X i raigs Beta, suposo següent detectors de fum pocs tenen material nuclear també. No obstant això, per calibrar el que necessita una referència o un metre ja calibrat. Vostè pot trobar [URL = "http://www.ki4u.com/free_book/s60p792.htm"] aquest útil [/URL]

Esquema recollit recentment com Un altre esquema: Crec que més simplement per guanyar Geyger tub de tractar de forçar a treballar en aquest еlectrometer qualitat. Encara que vaig tractar com un llum de neó amb elèctrodes del sensor coaxial, com funciona, però la sensibilitat molt baixa (tensió de començar compten al voltant de 50V). No obstant això, per al control d'origen deu a la radiació també pot ser útil un got d'edat lluminosa o instrument ..

Després de verificació de [URL = "http://madscientisthut.com/wordpress/?p=707"] càmera de boira aquí [/URL]. Si un electroscopi simple, no és bo, llavors la càmera d'ionització és bo i menys costós.

Gràcies. Admeto que la idea CRT mai va passar per la meva ment, fins i tot si és tan obvi ...

Acabo de començar un dipòsit Geiger - pot ser que vostè pot trobar algunes idees esquemàtiques-hi? Salutacions, [url = http://kripton2035.free.fr/geiger-repositor.html] Geiger-repositori [/url]

Acabo de començar un dipòsit Geiger - pot ser que vostè pot trobar algunes idees esquemàtiques-hi? Salutacions, [url = http://kripton2035.free.fr/geiger-repositor.html] Geiger-repositori [/url]
Hola molt agradable de recompra;). Té vostè les fonts on es pot aconseguir més barat però sensible tub Geiger? O bé Sap vostè una mica més barat Solidstate circuits detector de radiació que poden ser acoblats i provats pels estudiants de l'escola? Si és així si us plau posi els de la seva recompra per favor.

Em vaig comprar un tub sbm20 a eBay per uns $ 20 ... els altres tubs són en realitat més àmplia ... si es tracta de la detecció d'alguns núvols dalt, el sbm20 és realment enought!

Hi ha dosímetre productes IC per aquí que funcionen més o menys d'aquesta manera, a curt termini la integració d'una fotocorrent i incrementar un comptador / desactivar l'integrador. No obstant això, el tub que mostren que sembla ser un tipus de lectura òptica, la càrrega de purga de l'esquema sense connexions elèctriques. Un díode plana coneguda de resposta i integrador podria fer el mateix, els detalls del calibratge i la consistència (en especial la forma de resoldre un tipus de radiació contra una petita fuga significativa depenent de la temperatura) són un obstacle clau tècnica que requereix d'algú que fer un esforç. Dosimetria en dosis altes és més fàcil. Però aquest tipus de taxes de dosi significa que vostè està caminant mort per al moment que ho llegeixi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back