Ajuda'ma establir un sistema de fotopuerta d'una pistola de paintball

R

Rambo

Guest
Estic pensant en la creació d'un sistema de fotopuerta a treballar amb el meu pistola de paintball. Em va a utilitzar el fotopuerta per detectar si hi ha una pilota a la cambra per evitar la tala. Ja tinc un circuit dissenyat amb un temporitzador 555 per disparar l'arma, però necessito una mica d'ajuda per configurar el sistema fotopuerta. Jo sé on aconseguir el LED i el receptor needso si vostès saber que puc localitzar el número de Model. No tinc idea de com connectar el sistema dels ulls per a la meva circuit i molt menys té alguna idea de com funcionen aquests nois. No he pogut trobar cap tipus d'ajuda en les pàgines web de manera que qualsevol idea seria genial.

No he entés el que necessitem aquí, treballant amb photogaters no és molt difícil, estàs utilitzant la llum infraroja o visuble? El que jo faria, probablement utilitzeu el receptor de la foto com una potència suply mòdul de commutador, em refereixo a si vostè detecta una pilota a la cambra d'encendre tot el sistema de tret, si vostè no detectar una pilota a la càmera que pot prendre l'alimentació el sistema mitjançant l'ús de les comportes TTL o potser un relé, ja que no tinc ni idea de com els sistemes d'altres obres que realment no puc dir com construir-la.

bé malament donar una mica més informació sobre el que estic tractant d'aconseguir. Em va a utilitzar la llum infraroja no és visible. Ja tinc un circuit de treball que es dispara la pistola semiautomàtica. el que espero aconseguir amb el fotopuerta és posar alguna cosa de manera que cada vegada que una pilota entra a la violació, el marcador s'activarà sempre que el disparador es manté premut. Per tant, serà una espècie de automàtic, sinó que s'ajusta a xut a ritmes diferents en funció de la rapidesa amb la tremuja s'alimenta de boles a la recambra. Estic tenint problemes per esbrinar com el cable que. Mals donar un enllaç a l'esquema actual que ja ho han fet. http://home.comcast.net/ ~ millersseven/schem2.GIF

Fora de la part superior del meu cap, vostè podria fer una porta I allà, de manera que les aportacions de la I seria el photgate i l'altra entrada seria el gallet, quan ambdues entrades són "1", la sortida és "1" també i es dispara la bola amb el sistema que ja té, vostè pot posar aquest pin de sortida per al restabliment de la 555, de manera que si una lògica "1" és la porta I el 555 comença a treballar, si és "0" el 555 serà resetejat i no es dispararà. Com es veu, els diveders tensió són per obtenir els 5 volts que necessita una OFR logicl "1", moment que utilitzeu una font de 9v, tampons ajudarà per mantenir les estable diveder, no pot utilitzar els si el corrent de la I la porta es és petit i no estic realment segur de si el receptor d'infrarojos està saturat quan es posa la llum, vostè haurà de provar això.

Jo podria estar perdent alguna cosa, però sembla que el que vostè ha no anava a funcionar. Això demostra que si el disparador es van dur a terme (condició 1) i el receptor estava bloquejat (condició 2) que el resultat anava a la reposició que es dispara igual que 1.5 volts. Així que quan ambdues condicions són veritables, no passaria res. Però, com he dit estic probablement només falta somethign.

Anem a revisar això. La I sortida de la porta va a cert quan ambdues entrades són veritables, en prémer el gallet de la pistola tindria la veritat en la segona entrada de la porta, el sensor d'infrarojos és la que decideix l'altre passador, com aniria a la veritat quan la càmera està carregat i està llest per disparar, quan el receptor no rep llum es queda curta, de manera que la sortida del sensor d'infrarojos seria Vcc que és un veritable nivell això significa que la càmera es carrega de manera que aquesta és la condició per disparar el arma de foc, té vostè raó, la porta no ha de tenir la boleta a l'entrada, és normal i porta. Ho sento per l'error.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back