Ajuda'ma amb la conversió de projector a un projector sense fil

B

Bhavik Shah

Guest
Senyor, estic desitjant començar amb un projecte que es tracta de convertir projector normal projector sense fils. M'he trobat amb alguns problemes que s'enumeren a continuació:> Maneig de la freqüència de treball o la freqüència de comunicació> requereixo per modular la informació> IC són molt cars i no estan fàcilment disponibles> "cost" factor A mesura que està sent el meu projecte acadamic necessito completa tan aviat com posiible.So si us plau m'ajudi.

Sona com un bon projecte, en primer lloc no crec que aquesta pàgina és que formal, però Nevermind. Bé, per a aquest projecte, crec que o ha de prendre en el factor de la distància o desitja communicxate, si o que el ciruits són massa cars, intenteu fer servir una connexió d'infrarojos, com els utilitzats per els comandaments a distància ... si estan transmetent dades o i think o ha de modular, potser la transferència de bits, 5 i 0 V i després reconstructiva en els receptors. Espero que va ajudar a

Tinc por, però no tinc enllaç a aquests llocs, t'acabo de dir el que jo o, trobar coses IR a la xarxa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back