Ajuda'm a entendre l'aplicació de PLL

T

trashbox

Guest
Hola a tots,
Quan estic llegint un diari, em desconcerta amb un paràgraf sobre PLL application.Here és la meva pregunta i el paràgraf.Gràcies!

[Les meves preguntes]
1) Què significa la modulació FM en el paràgraf següent?Com estimular la causa de referència?Per què no considerar aquesta qüestió quan PLL s'utilitza com un generador de rellotge?
2) Per què no considerar la referència esperó a generador de rellotge?Hi ha alguna consideració de disseny diferent entre sintetitzador de freqüència i generador de rellotge?

de referència [paràgraf]
Quan el PLL s'utilitza com un generador de rellotge digital d'alta velocitat que jo / interfaces O, minimitzant el desplaçament de rellotge entre el rellotge intern i el rellotge extern és important per obtenir el ample de banda màxim i el desplaçament de rellotge és determinat principalment per l'ideal de càrrega no de la bomba.

causing the reference spur.

En síntesi de freqüència, la bomba de càrrega és el bloc dominant que determina el nivell de la modulació FM
no desitjats que causen la referència esperó.

de fet en el sintetitzador de freqüència VCO treballa en alta freqüència i quan un senyal de referència freuency baixa arriba a través de bomba de càrrega a continuació, VCO obres de freqüència, freuency companyia, que modulen el senyal de referència.modulació és d'AM i PM ambdós tipus.però modulació de fase està dominada.perquè d'aquesta referència de modulació impulsar entra al quadre.que es degradi el rendiment del sistema

Hola us1710,
Gràcies quatre el seu resposta.No obstant això, suposo que la PFP / CP és ideal, sembla que la AM i FM segueixen existint com vostè ha dit. (Ja que la freqüència de referència i la freqüència VCO són diferents).El paràgraf I Nou a dir,.

la bomba de càrrega és el bloc dominant que determina el nivell de la modulació FM no desitjats que causen la referència esperó.Com CP-ideal causa no la modulació de FM?
Si PC és ideal, l'existència de FM i AM?

Els meus millors desitjos,

el PFP treballarà per freqüència de referència determinada.d'acord amb que el seu senyal dels canvis de control.em refereixo al senyal dels canvis de control després que el mateix interval o període de temps que el senyal de referència ha.és per això que crec que ve de modulació FM.per a qualsevol consulta o pot enviar-me a us1710 (at) gmail.com

Qui em pot dir com slimulation PLL de jitter i noise.i fase d'utilització del model no tenen el paràmetre de soroll.

es tracta de simular he posat, però no va obtenir resposta.pel que si sap nebody ABT llavors plz enviar ur resposta.

dasong escriure:

Qui em pot dir com slimulation jitter el PLL i noise.i fase d'utilització del model no tenen el paràmetre de soroll.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back