Ajuda urgent necessària en AD620 Preamplificador

G

goldsmith

Guest
El meu estimat amic! Hola he construït un preamplificador simple amb AD620. la RG = 220 ohms. però quan va utilitzar el telèfon en la seva entrada de micro, cap a fora ja era inestable i vol a l'oscil · lació!. Quan vaig tallar el micròfon de la meva entrada, cap a fora ja era una ona quadrada amb freqüència de 50Hz!!. Què he de fer? he de pujar al voltant de 800. però amb aquest comportament de AD620 i confós! (en cap a fora ja que tinc la meva veu, però amb oscil · lacions inestables)!! És possible que em guia, si us plau? Amb Apreciar Goldsmith

Una fallada popular entre els amplificadors d'instrumentació és oblidar-se de la polarització d'entrada. Tingueu en compte el paràgraf TERRA PER DEVOLUCIONS corrents de polarització d'entrada en el full de dades.

Benvolgut FVM Hola Gràcies per la seva resposta. però no puc trobar el que vostè va dir en el seu full de dades. Què vol dir pel corrent d'entrada de biaix? Què he de fer amb claredat? Gràcies per endavant Goldsmith

aquest és el meu circuit. d'espècies del seu treball és bo però en la pràctica, no tinc problema.

Em refereixo a la pàgina 17 de la més recent (Rev. H) Full de dades. Howver, polarització està bé en el circuit de posada a terra a causa de l'entrada, se suposa que no hi ha acoblament de CA addicional o la terra s'omet en el circuit real. En aquest cas, un hauria d'esperar d'un cas de by-pass oferta insuficient que pugui causar altes oscil · lacions freqüents. S'ha promogut eficaçment mitjançant la concentració d'alt guany en una etapa amplificadora clau.

Goldsmith, em temo que el condensador de càrrega 100uF porta el problema. Juntament amb l'amplificador operacional de sortida finita resustance crea un pol de baixa freqüència. (Per cert: El circuit és bastant "confús" Per la seva conveniència, vostè ha de tornar a organitzar les parts, per exemple, en una primera mirada jo era de l'opinió que "ref" està connectat a la possessió de subministrament ...).

Goldsmith, em temo que el condensador de càrrega 100uF porta el problema. Juntament amb l'amplificador operacional de sortida finita resustance crea un pol de baixa freqüència.
A més d'oscil · lació de sortida reduïda a causa d'una càrrega de 500 ohms de sortida d'efectiu, no veig un problema aquí.

Benvolgut LVW i FVM Gràcies per la resposta. però quan em talli el condensador de 100 o mi a posar de nou estava en aquesta situació! Em confon. el meu full de dades no té número de la pàgina 17!

Benvolgut FVM Gràcies per tota cosa. tens raó el meu problema de polarització tenia! resolt. de nou gràcies. Orfebre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back