ajuda per canviar el relé utilitzant PIC i el transistor PNP.

F

fuzzzy

Guest
Hola, tinc un problema. Puc utilitzar una imatge per canviar de retransmissió a través d'ULN2003. ULN2003 permeten que el corrent que flueix d'un costat negatiu. He de canviar un sol relé permetent que el corrent que flueix des del costat positiu. Vaig pensar utilitzar un transistor PNP per fer això. En el meu schemathic tinc problemes: el relé positiu funciona bé quan altres relés negatives s'apaguen, però quan canvi en un dels relés negatives, una positiva deixa de funcionar. Quina és la seva opinió, la millor configuració per fer això sense problemes? Aquest és el meu schemathic que no funciona.

No veig cap raó perquè això no anava a funcionar. Comproveu si hi ha curtcircuits o un ULN2003 defectuós. Assegureu-vos que el passador de COM no està en curtcircuit a res. Ha d'estar connectat a +12 V, ja que els relés de sortides d'altres unitats, de manera que necessita dels díodes interns. A més, revisi el +12 V +12 V es manté després d'encendre un "negatiu" del relé. Si les gotes +12 V, el PNP pot optar per desactivar, depenent dels valors de R1, R2. Bona sort!

Quins valors per R1 i R2 què em suggereixen? Crec que R2 ha de ser major que R1 Quant més gran? Moltes gràcies

Em podria aclarir? El circuit que mostren es veu bé per a mi. S'ha d'encendre el relé quan O1 és en l'encesa (curtcircuit a terra) de l'estat. . Què vols dir amb "positiu" i el relé "negatiu"? Per "relé negatiu" vol dir que el relé que s'activa quan la sortida del ULN2003 està en l'estat "encès". Si és així, llavors els qui han d'assumir que vol activar un altre relé de sortida quan la seva ULN2003 està en "off" (circuit obert) de l'estat. Si aquest és el cas, llavors li suggereixo utilitzar un MOSFET de l'N-Canal per conduir el "positiu" del relé. Connectar un terminal de la bobina del relé a +12 V. Connecteu el retransmisor de la terminal altra bobina a la fugida de MOSFET. Connecteu la font de MOSFET de baixa. Connecteu la porta a la sortida MOSFET ULN2003. Connectar un "pullup" resistència de la porta MOSFET a +12 V (o qualsevol voltatge positiu que és major que el llindar Vgson del MOSFET). Una cordial salutació, Jon

Tot el contrari: R2 pot ser molt menor que R1. Em permeto suggerir el següent: R2 ≈ ≈ 1 kW R1 10k o superior. La raó és que vostè té a la bomba (o drenar una mica de corrent, depenent de quin hemisferi et vas) a la base d'aquest transistor com vostè vol que vagi a la saturació - a l'escenari. D'altra banda, R1-10k o més, s'ha d'assegurar que aquest transistor roman apagat, mantenint per sota de 0.65V Ube (de fet, molt a prop de 0 V) ​​en la fase d'apagada. Una cordial salutació, IANP

No entenem per què es necessita un transistor, així com el ULN2003. El 2003 pel seu propi compte s'enfonsarà 500mA per sortida, sempre que no excedeixin dissapation paquet. Ha de ser un relé molt gran si es necessita alguna cosa més que això. Un costat de relé per a més, a l'altre costat de la sortida ULN2003, el pin 9 de avantatge per a la protecció de díodes. Espero no haver entès malament la seva pregunta. Com a nota futher assegurar-se que 0V de MCU LSN és de forma individual a un punt comú, o pot haver transitoris de commutació alterant la MCU.

Gràcies pel seu temps. Per tant, tracte d'explicar la meva necessitat: fer servir una foto de conduir alguns relés a través ULN2003 de forma tradicional (bobina connectada a 12V i ULN2003) en la mateixa placa que necessito passadors alguns PIC (gairebé 2) per proporcionar dispositius de 12V com relé (i va cridar relé de positiu) o Thermometre digital. pel que necessito per connectar directament a la terra i permetre o tallar el subministrament positiu. En el meu esquema que utilitza R2 = 2,2 kOhm i R1 = 10KOHM però no funciona quan encenc altres relés tradicionals. Hi ha 3 ULN2003 en aquest fòrum, i quan encenc un relé de configuració normal. Relé de positiu no funciona. No puc entendre per què. Creus que serà diferent configuració treballar millor? cai com puc fer això?

És la seva alimentació de 12 V cappable de subministrar el corrent de bobina suficient per portar els relés múltiples? Comproveu l'alimentació de 12 V quan intenta activar relés múltiples, i veure si s'està cedint sota càrrega.

Crec que entenc ara. El que podries fer és usar transistors NPN en lloc de ULN2003. La resistència de MCU pins (4K7 és a punt d'inici) a la base. Relé pot estar al costat del col · lector (un relé costat a +) o costat emissor (un relé costat a 0V). No us oblideu de posar els díodes en les bobines de K (banda) en el costat més positiu. Potser cal resistències pullup de cada pin a +. Per descomptat, això depèn de si el MCU que utilitzeu té els interns, si no, entre 1k a 47k, probablement ok.

Hola fuzzzy, Quin tipus de relés utilitzeu i com es munta? En un PCB? / Rambo

Només has de comprovar aquest vincle amb els fabricants d'especificacions: http://www.allegromicro.com/datafile/2001.pdf Tenen circuit d'exemple de com conduir un circuit pnp + relé amb valors de resistència i 2N4901. No t'oblidis de fer servir el díode a través de la bobina del relé i un addicional d'un altre a través de la PNP amb el càtode connectat a +12 V. Que protegir el transistor dels pics de tensió, he trobat per l'experiència que es necessita 2 díode també. Tornado

Hola, Gràcies per la vostra ajuda em tryed la configuració a la fitxa tècnica que vostè em va suggerir, que és el mateix he fet servir abans, he canviat vaues resistència com a full de dades, però que funciona bé només quan els relés connectats directament en ULN2003 s'apaguen. Quan canvi en qualsevol altre relé deixa de funcionar.

si us plau, comproveu el valor de R1 i R2, que no ha de ser massa gran, el seu valor ha d'estar dins de l'abast de pocs ks. no hi ha cap problema, excepte que s'ha de connectar un díode de protecció entre la bobina del relé. salutacions [quote = fuzzzy] Hola, tinc un problema. Puc utilitzar una imatge per canviar de retransmissió a través d'ULN2003. ULN2003 permeten que el corrent que flueix d'un costat negatiu. He de canviar un sol relé permetent que el corrent que flueix des del costat positiu. Vaig pensar utilitzar un transistor PNP per fer això. En el meu schemathic tinc problemes: el relé positiu funciona bé quan altres relés negatives s'apaguen, però quan canvi en un dels relés negatives, una positiva deixa de funcionar. Quina és la seva opinió, la millor configuració per fer això sense problemes? Aquest és el meu schemathic que no funciona.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back