Ajuda per a les finestres del sistema operatiu

J

James bond007

Guest
Hola amics vull saber com els sistemes operatius Windows controla el maquinari d'un PC,,, pot algú em proporcioni les instruccions o un e-llibre sobre això,, pls

Per accedir i controlar el sistema operatiu del maquinari té un mecanisme diferent, com a FAT 32 de taula, taula de controladors de maquinari, un dispositiu d'identificació de taula, mínim i màxim de comptar amb dispositius de taula i de moltes coses,

SO assigna prioritat i de dispositiu únic d'identificació per a cada equip i la emmagatzema a la taula FAT.Setembre d'interrupció de prioritat per a cada senyal del maquinari, i serveis de maquinari depenent de la prioritat INT i l'identificador de dispositiu.

el mateix fan els enginyers integrat amb el controlador, però no va en la mesura de la creació de la taula FAT, utilitzant els controladors de prioritat, i el servei el determina el programador /

thanx amics pel seu suggeriment,,,, crec que per entendre el sistema operatiu MS i necessitat d'aprendre us més petits i el seu primer disseny ...
Llavors, pot algú em proporcioni algunes coses pràctiques que em ajudarà a dissenyar un sistema operatiu per al control d'un maquinari d'un PC a mi mateix.Tinc un PC d'escriptori i vull que s'executen en sistema operatiu dissenyat per mi ,,,,,, així que si algú em pot orientar o si algú ja ha fet amablement compartir amb mi.

Crec que hauries de començar a estudiar "Windows System Programming" llibres.Es maight tenen bona informació per a vostè.

Aconsegueix un llibre sobre els controladors de dispositius de Windows - P. Viscarola 's "de Windows NT controlador de desenvolupament" és un excel lent començament.Depenent de les finestres que vostè va a utilitzar - Obtenir un DDK de Microsoft - hi trobareu tones d'exemple de codi per als diferents tipus de maquinari - dispositius i arquitectures de bus.Per a la darrera sistema operatiu Windows utilitza el WDF una ullada a
http://www.microsoft.com/whdc/driver/wdf/default.mspx
podria ajudar.
Records

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back